Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konien laiton jälkeen puoltaa. (neuvoja toteltu. vika säilyy edelleen)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • herja
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1649

    #16
    Originally posted by markok
    Ei ole kyllä itselläkään kovin hyviä kokemuksia rengasliikkeiden kulmien säädöistä. Kun soittaa sinne ja kysyy, että onnistuuko niin hehkutetaan, että kyllä onnistuu ja laitteet on suomen hienoimmat, mutta kun vie auton paikalle niin eivät saa edes paikkoja auki. Tulos oli mutkalle hakattu raidetangonpää ja avaamatta jääneet säätö paikat. Ite piti herkistellä paikat ennenkuin säätö onnistu. Loistavaa palvelua!
    Valitettavan yleistä! Kun mä käytin omaa kikkaretta laitossa, tosin merkkihuollossa niin siellä oli ihan toinen meininki. Paikat oli ihan jumissa niin ne purki koko paskan ja laitto yön yli likoamaan johonkin tököttiin ja säätivät seuraavana aamuna kulmat kohilleen.
    Retard Member

    Comment

    • antti79
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2499
      • Littoinen

      #17
      Originally posted by Beast_Man
      Niin kyllä mäkin jotain odottaisin 118€ saavani vastineeksi. Ilmeisesti olen vielä tuplahinnan maksanut tästä suorituksesta muihin paikkoihin verrattuna.
      Jep, tuplahintaa olet valitettavasti maksanut, itse maksoin Kaerlan Kumin huollossa 50€ kulmien säädöistä. Nyt vien toisen katiskan Teboil huoltamo Aaltosille, muistaakseni 60€ sanoivat hinnaksi. Kävin hakemassa vielä varmuudeksi uudet tarvittavat pultit ja mutterit Metro-Autosta, eivät silloin voi valittaa etteivät uskalla vääntää pulttia auki jos menee poikki. Auki vaan vaikka väkisin prkele!
      sigpic
      Originally Posted by jari kihlman
      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

      Comment

      • Beast_Man
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2006
        • 911
        • Turku

        #18
        No niin tällaiset tuli nytten vaihdettua kronologisessa järjestyksessä:.

        -Konit eteen
        *Rupesi puoltamaan aina siihen suuntaan mihin viimeksi kääntyy*
        -Ohjauskulmien säätö -ei auttanut
        -Raidetangojen päiden vaihto. Kumpikin puoli
        -Ulompi ja sisempi pallonivel vaihdettu. Kumpikin puoli
        -Koiranluut. Kumpikin puoli
        -Ohjauskulmien säätö

        Ja arvatkaas mitä edelleen sama vika.

        Nyt rupeaa oleen huuli pyöreenä. Tuli kyllä todella paljon parempi ajettava näiden laittamisen jälkeen, mutta edelleen se pää vika on säilynyt.

        Ainoa mikä itsellä tulee enää mieleen niin olisi ne laakerit siellä iskarin päässä. Jos ne ovat huonossa jamassa niin mitenkä vaikuttaa ajamiseen?
        sigpic
        Hakkarainen approves this post.
        X5 4.4i -2003
        ex:
        E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
        E46 325Ci 2001
        E39 528iA Shadowline -96

        E36 325i coupe -92 "afterburner"

        Comment

        • Robi
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2002
          • 7606
          • Vantaa

          #19
          Originally posted by Beast_Man
          No niin tällaiset tuli nytten vaihdettua kronologisessa järjestyksessä:.

          -Konit eteen
          *Rupesi puoltamaan aina siihen suuntaan mihin viimeksi kääntyy*
          -Ohjauskulmien säätö -ei auttanut
          -Raidetangojen päiden vaihto. Kumpikin puoli
          -Ulompi ja sisempi pallonivel vaihdettu. Kumpikin puoli
          -Koiranluut. Kumpikin puoli
          -Ohjauskulmien säätö

          Ja arvatkaas mitä edelleen sama vika.

          Nyt rupeaa oleen huuli pyöreenä. Tuli kyllä todella paljon parempi ajettava näiden laittamisen jälkeen, mutta edelleen se pää vika on säilynyt.

          Ainoa mikä itsellä tulee enää mieleen niin olisi ne laakerit siellä iskarin päässä. Jos ne ovat huonossa jamassa niin mitenkä vaikuttaa ajamiseen?
          Laakerit tai sitten uupuu jotain yläpäästä. On tullut joskus samanlainen ilmiö vastaan kun yläpää on kasattu väärin. Eli paketti auki ja tarkista että kaikki on oikein. Tossa KUVA oikeasta järjestyksestä.
          Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
          Tiedustelut priva tai 0452210069

          Current
          E61 530d
          E39 530d
          E39 520iA
          E46 330xd
          E28 528i

          Comment

          • Beast_Man
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2006
            • 911
            • Turku

            #20
            Oliskohan jäänyt tuo prikka num 7 pois.
            Kuvera prikka num 6 on ainakin paikallaan.
            sigpic
            Hakkarainen approves this post.
            X5 4.4i -2003
            ex:
            E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
            E46 325Ci 2001
            E39 528iA Shadowline -96

            E36 325i coupe -92 "afterburner"

            Comment

            • Robi
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2002
              • 7606
              • Vantaa

              #21
              Originally posted by Beast_Man
              Oliskohan jäänyt tuo prikka num 7 pois.
              Kuvera prikka num 6 on ainakin paikallaan.
              Jos juuri se seiska puuttuu niin iskari puristaa kasaan sen kuperan nro 6 lätkän lyttyyn ja samalla jumittaa laakerin.
              Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
              Tiedustelut priva tai 0452210069

              Current
              E61 530d
              E39 530d
              E39 520iA
              E46 330xd
              E28 528i

              Comment

              • Beast_Man
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2006
                • 911
                • Turku

                #22
                Originally posted by Robi
                Jos juuri se seiska puuttuu niin iskari puristaa kasaan sen kuperan nro 6 lätkän lyttyyn ja samalla jumittaa laakerin.
                Mahtavaa - mahtavaa Täältä tullaan ajamisen ilo!!!
                sigpic
                Hakkarainen approves this post.
                X5 4.4i -2003
                ex:
                E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
                E46 325Ci 2001
                E39 528iA Shadowline -96

                E36 325i coupe -92 "afterburner"

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎