Aikasemmin tossa kirjotellin, että sain vian korjattua vaihtamalla kuskinpuolen iskarin yläpäänlaakerin. No se kolina juuri sen verran pois, että pääsin kämpille.. Elikkä taas kolisee ja vitusti. Talven tultua niin kolina on lisääntynyt elikkä minun veikkaukseni tässä asiassa alkaa olemaan koiranluut!
Ens kuussa pitäs käydä katsastamassa/hakeen vikalista Taitaa mennä useampi osa vaihtoon, perän puslia sun muita hilppeitä
Itellä kanssa kuulu outoa pientä kilinää/kolketta etuvasemmalta...
...ajelin juuri pahimmat tuiskupäivät töihin ja takaisin ja kilinä vaan ylty.
Aattelin että nyt loppuu kilinä ja pellin alle kattomaan... hmmm... nopeasti
selvisi että iskarin yläpää jostain kumman syystä löystynyt...
Pitäs olla ihme avaimia että vois kiristää... Ei löytynyt nopeealla tutkailemisella
paikallisista puljuista (Lappeenranta) sellasta sopivaa avainta...
...ajelin tankille Svetogorskiin ja ekasta pienestä ''autoliikkeestä'' löyty noin
6 euron juuri tarkoitukseen sopiva avain...
Ostin moisen ''kummajaisen'' ja kotipihassa minuutin sorvailun tuloksena :
EI kilise enää...
Itellä kanssa kuulu outoa pientä kilinää/kolketta etuvasemmalta...
...ajelin juuri pahimmat tuiskupäivät töihin ja takaisin ja kilinä vaan ylty.
Aattelin että nyt loppuu kilinä ja pellin alle kattomaan... hmmm... nopeasti
selvisi että iskarin yläpää jostain kumman syystä löystynyt...
Pitäs olla ihme avaimia että vois kiristää... Ei löytynyt nopeealla tutkailemisella
paikallisista puljuista (Lappeenranta) sellasta sopivaa avainta...
...ajelin tankille Svetogorskiin ja ekasta pienestä ''autoliikkeestä'' löyty noin
6 euron juuri tarkoitukseen sopiva avain...
Ostin moisen ''kummajaisen'' ja kotipihassa minuutin sorvailun tuloksena :
EI kilise enää...
6 euroa 13mm:n listasta??
pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Avain oli sellanen L mallinen 19mm hylsyavain jossa reikä juuri
tuossa mutkassa josta sisään sai mm. oliko se nyt 8mm vai 9mm
ohuen hylsyn että sai kiristettyä iskaria...
Mitähän sä tarkoitit... varmaan niitä kolmea mutteria jotka pitää
koko paskaa ylhäällä vai... :think
Nuita normi 13 millisiä lenkkejä on varmaan parikymmentä tallissa...
Avain oli sellanen L mallinen 19mm hylsyavain jossa reikä juuri
tuossa mutkassa josta sisään sai mm. oliko se nyt 8mm vai 9mm
ohuen hylsyn että sai kiristettyä iskaria...
Mitähän sä tarkoitit... varmaan niitä kolmea mutteria jotka pitää
koko paskaa ylhäällä vai... :think
Nuita normi 13 millisiä lenkkejä on varmaan parikymmentä tallissa...
Juurikin tarkotin niitä kolmea mutteria..
Ne iskarin päät on monesti aika tympeitä kyllä.
pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
itelläni on kans toi kuskinpuoleinen iskarin yläpää menny rikki prässäyksestään ja kolistaa selvästi kun ajaa pienistä montuista, onko vaikea vaihtaa ja olen kuullut että pitäis saada selville että onko siinä ollut "vakio" alusta vai toi m-techin alusta, koska niissä yläpäissä on kuulemma jtn eroja?? ja mistä sen saa selville? itelläni on nyt konin sport kit alustasarja alla... osaako joku antaa selvyyttä asiaan?? ja auto oli toi e36 320 coupe
Comment