Announcement

Collapse
No announcement yet.

simpukan välys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikko I
    Bimmer Rookie
    • Apr 2003
    • 74
    • Tampere

Originally posted by sqxo
    Originally posted by MasaYards
    Onko E12 tollasta samanlaista 32mm mutteria?
    Mua kiinnostais kanssa että pääteekö toi E28:siin? Tietääkö joku?
    Ainakin mulla on ja kiristys poistit turhat välykset.
    E28 518i

Comment

• Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

Originally posted by Mikko I
      Originally posted by sqxo
      Originally posted by MasaYards
      Onko E12 tollasta samanlaista 32mm mutteria?
      Mua kiinnostais kanssa että pääteekö toi E28:siin? Tietääkö joku?
      Ainakin mulla on ja kiristys poistit turhat välykset.
      Ja sijainti siis kuskin jalkatilassa? Eli otetaanko rattiputken alta suojapois, vai se polkimien yläpuolinen verhoilu?

Comment

• Lakeson
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2004
        • 649
        • Jyväskylä

Vielä tästä check controlista; :? autossa on analoginen kello, ei ajotietokonetta. Onko tämä systeemi ikään kuin valmiina siellä ja herää henkiin vasta kun 'varustelua' parannetaan, johdot ja rensselithän siellä jo on. Voiko sen mahdollisen toiminnan jollain tavalla testata?

Ainakin tossa e34 se mutteri on kaasupolkimen liepeillä - ratin suojuksiin ei tarvitse koskea, elikkäs se jalkatilan suoja vain pois. Se mutteri kiristyy vastapäivään, rattiin päin pyörittämällä.
        Ei mopolla mahottomia..

Comment

• Mikko I
          Bimmer Rookie
          • Apr 2003
          • 74
          • Tampere

Originally posted by Kyytsis
          Ja sijainti siis kuskin jalkatilassa? Eli otetaanko rattiputken alta suojapois, vai se polkimien yläpuolinen verhoilu?
          Polkimien yläpuolinen verhoilu. Mutteri on aika lähellä tulipeltiä, näkyy kyllä hyvin. Helppo kiristää kun pitää mutterista kiinni ja kääntää rattia myötäpäivään. Liikaa ei saa kiristää, muuten lakkaa ratin etäisyyssäätö toimimasta (jos on).
          E28 518i

Comment

• sqxo
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2004
            • 902
            • no man's land

Mikko I: Kiitoksia hyvistä ohjeista! Täytyypä kattoa mitä tuola ratin alla näkyy.. :juo

Comment

• Kreuzotter
              Bimmer Rookie
              • Aug 2003
              • 145

Originally posted by Lakeson
              Vielä tästä check controlista; :? autossa on analoginen kello, ei ajotietokonetta. Onko tämä systeemi ikään kuin valmiina siellä ja herää henkiin vasta kun 'varustelua' parannetaan, johdot ja rensselithän siellä jo on. Voiko sen mahdollisen toiminnan jollain tavalla testata?
              Gongiin menee pelkästään johtoja ja sitä ei ole analogisella kellolla varustetuissa autoissa. Sellainen mötti mihin menee johtojen lisäksi letku on lämmityslaitteen lämpötila-anturi. Letku on sitä varten, että sillä imetään ilmaa anturin ohi jotta saadaan tarkempi mittaustulos.
              Frauen fahren besser...mit dem Bus!

Comment

• timppa811
                BTCF Member
                • Oct 2002
                • 856
                • Pohojammaa

Originally posted by Kreuzotter
                Originally posted by Lakeson
                Gongiin menee pelkästään johtoja ja sitä ei ole analogisella kellolla varustetuissa autoissa. Sellainen mötti mihin menee johtojen lisäksi letku on lämmityslaitteen lämpötila-anturi. Letku on sitä varten, että sillä imetään ilmaa anturin ohi jotta saadaan tarkempi mittaustulos.
                no mulla on gongi ja analoginen kello, eikä ajotietokonetta :roll:

no asiaan...tuo kiristys todellakin autto tuolta jalkatilasta ja väljyys on muisto vain......jälkeenpäin vituttaa kun oon 2vuotta ajanu autolla missä on väljyyttä ollu

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎