Originally posted by sqxo
simpukan välys
Collapse
X
-
Ja sijainti siis kuskin jalkatilassa? Eli otetaanko rattiputken alta suojapois, vai se polkimien yläpuolinen verhoilu?Originally posted by Mikko IAinakin mulla on ja kiristys poistit turhat välykset.Originally posted by sqxoMua kiinnostais kanssa että pääteekö toi E28:siin? Tietääkö joku?Originally posted by MasaYardsOnko E12 tollasta samanlaista 32mm mutteria?
Comment
-
Vielä tästä check controlista; :? autossa on analoginen kello, ei ajotietokonetta. Onko tämä systeemi ikään kuin valmiina siellä ja herää henkiin vasta kun 'varustelua' parannetaan, johdot ja rensselithän siellä jo on. Voiko sen mahdollisen toiminnan jollain tavalla testata?
Ainakin tossa e34 se mutteri on kaasupolkimen liepeillä - ratin suojuksiin ei tarvitse koskea, elikkäs se jalkatilan suoja vain pois. Se mutteri kiristyy vastapäivään, rattiin päin pyörittämällä.Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
Polkimien yläpuolinen verhoilu. Mutteri on aika lähellä tulipeltiä, näkyy kyllä hyvin. Helppo kiristää kun pitää mutterista kiinni ja kääntää rattia myötäpäivään. Liikaa ei saa kiristää, muuten lakkaa ratin etäisyyssäätö toimimasta (jos on).Originally posted by KyytsisJa sijainti siis kuskin jalkatilassa? Eli otetaanko rattiputken alta suojapois, vai se polkimien yläpuolinen verhoilu?E28 518i
Comment
-
Gongiin menee pelkästään johtoja ja sitä ei ole analogisella kellolla varustetuissa autoissa. Sellainen mötti mihin menee johtojen lisäksi letku on lämmityslaitteen lämpötila-anturi. Letku on sitä varten, että sillä imetään ilmaa anturin ohi jotta saadaan tarkempi mittaustulos.Originally posted by LakesonVielä tästä check controlista; :? autossa on analoginen kello, ei ajotietokonetta. Onko tämä systeemi ikään kuin valmiina siellä ja herää henkiin vasta kun 'varustelua' parannetaan, johdot ja rensselithän siellä jo on. Voiko sen mahdollisen toiminnan jollain tavalla testata?Frauen fahren besser...mit dem Bus!
Comment
-
no mulla on gongi ja analoginen kello, eikä ajotietokonetta :roll:Originally posted by KreuzotterGongiin menee pelkästään johtoja ja sitä ei ole analogisella kellolla varustetuissa autoissa. Sellainen mötti mihin menee johtojen lisäksi letku on lämmityslaitteen lämpötila-anturi. Letku on sitä varten, että sillä imetään ilmaa anturin ohi jotta saadaan tarkempi mittaustulos.Originally posted by LakesonVielä tästä check controlista; :? autossa on analoginen kello, ei ajotietokonetta. Onko tämä systeemi ikään kuin valmiina siellä ja herää henkiin vasta kun 'varustelua' parannetaan, johdot ja rensselithän siellä jo on. Voiko sen mahdollisen toiminnan jollain tavalla testata?
no asiaan...tuo kiristys todellakin autto tuolta jalkatilasta ja väljyys on muisto vain......jälkeenpäin vituttaa kun oon 2vuotta ajanu autolla missä on väljyyttä ollu
Comment
Comment