Originally posted by jni
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BBS vanteiden kasaaminen KIIRE!
Collapse
X
-
Luukku auki ja risut kyytiin
-
-
Kyseessä kolmiosaiset Work Rezax 2 -vanteet ja tarkoitus olisi vaihtaa alkuperäiset kromiset kehäpultit kullattuihin pultteihin. Homma tapahtuisi 1 pultti kerrallaan, eikä ole tarkoitus ottaa renkaita pois vanteilta.
-Tilasin Workin edustajalta messuilla nuo uudet kullatut pultit (tänään tuli postissa, tosin 16kpl liian vähän)
-Motonetistä pari purkkia Loctiten kierrelukitetta
-ja Kärkkäiseltä löytyi pultteihin sopiva 8mm erikoishylsy.
Kysymys kuuluu; millä momentilla laitan kehäpultit kiinni?
Vanteet ovat 8,5" ja 10,5" x 19", ja kehäpultteja on 44kpl per vanne. Alkuperäisissä pulteissa lukee Work 10.9
(jos näillä tiedoilla nyt jotain väliä on)
Comment
-
-
BBS:ssä (ja ilmeisesti muissakin) käytetty momenttia luokkaa 20-25Nm joten tuota luokkaa heittäisin niihin.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by K2Ri View PostKyseessä kolmiosaiset Work Rezax 2 -vanteet ja tarkoitus olisi vaihtaa alkuperäiset kromiset kehäpultit kullattuihin pultteihin. Homma tapahtuisi 1 pultti kerrallaan, eikä ole tarkoitus ottaa renkaita pois vanteilta.
-Tilasin Workin edustajalta messuilla nuo uudet kullatut pultit (tänään tuli postissa, tosin 16kpl liian vähän)
-Motonetistä pari purkkia Loctiten kierrelukitetta
-ja Kärkkäiseltä löytyi pultteihin sopiva 8mm erikoishylsy.
Kysymys kuuluu; millä momentilla laitan kehäpultit kiinni?
Vanteet ovat 8,5" ja 10,5" x 19", ja kehäpultteja on 44kpl per vanne. Alkuperäisissä pulteissa lukee Work 10.9
(jos näillä tiedoilla nyt jotain väliä on)
F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Comment