Onko kellään täällä kokemuksia noista kumipaloista jotka työnnetään jousen väliin ( 3kpl/jousi ) joiden pitäisi vähän jäykistää jousta. AD varaosamaailman myyjä sanoi että toimivat muuten hyvin mutta saattaa 2-3 vuoden kuluttua mennä jousi poikki liiallisen rasituksen vuoksi. Eli kysymys kuuluukin että meneekö jousi paskaksi jo aiemmin ja onko noista sitten mitään käytännön hyötyä? Itsellä on supersport 60/40 sarja ja taakse pitäisi joku niksi keksiä että olisi edes hitusen jäykempi perä. Ei sillä että sarja olisi huono mutta maavara on niin pieni että jos vähänki porukkaa kyydissä niin hitusen tahtoo sisälokariin raapia rengas...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kumipalat jousien väliin.
Collapse
X
-
minkä kokonen rengas sullon ja meneekö vanteen reuna kaaren sisään? mullon bemu2000 ostettu säädettävä alusta ja takaa ei mee tarpeeks kenttään enkä viitti rälläköidä näitäkin jousia niin voisin vaihtaa ehkä sun kans, saisit korkeus-säädettävän takapään.
ainiin mikä auto sullon olin kattovinani et e36 muttei kait tollanen iskari viritys vaikuta siihen.Sotkamo Connection
Comment
-
-
Itellä oli edellisessä E30:ssä takana kumipalat jousten välissä 3kpl , koska G-Max 40mm takajouset olivat liian löysät vuoden jälkeen...Palat toimi hyvin, mutta olivat entiset aina vuoden jälkeen, murenivat poikki ja tippuivat sitte pois...Mutta auttoi sen aikaa kun kestivätNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostKuulostaa vähän ..lluviritykseltä.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by henri View PostItellä oli edellisessä E30:ssä takana kumipalat jousten välissä 3kpl , koska G-Max 40mm takajouset olivat liian löysät vuoden jälkeen...Palat toimi hyvin, mutta olivat entiset aina vuoden jälkeen, murenivat poikki ja tippuivat sitte pois...Mutta auttoi sen aikaa kun kestivät...
Comment
-
-
Originally posted by reddewil View PostMulla kestää takana pajalta melkeen kotiin, kolmen eri valmistajan kumeja kokeiltu, ei vaan kestä =)Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Itellä olleissa kolmikutosissa on ollut jälkiasennusalustasarjan (K&W ja H&R) kanssa aina ongelma: Takapään jouset eivät kestä minkäänlaista "kuormausta". Yksin ajellessa ok, mutta jos takana on yksikin henkilö saati kontissa reilusti kamaa, takapää on maassa, pyöränkulmat perseellään ja aivan helvetin huono ajaa.
---> Ratkaisu ongelmaan on laittaa taakse alkuperäiset M-sport/M3 takajouset. Nuohan madaltaa valmiiksi 15-20mm + usein painuneet myös iän myötä kasaan jonkun millin. Kestävät kuormausta ja erittäin hyvät ajaa vaikka olisi porukkaa takana ja kontti kamaa täynnä.
Viimeisin variaatio oli itsellä coupessa Bilsteinin sprintit joka kulmassa, takana M3-takajouset ja edessä H&R -60mm jouset. Tällä yhdistelmällä oli juuri saman verran kaaren ja renkaan välissä niin edessä kuin takana.530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
Comment