Kukaan tilannu näitä "second choice" pultteja? hinta vain 0,70€/kpl.
Laitetaampa linkki vielä http://www.titanium-touch.de/shop/pr...-2-choice.html
BBS RC Kehäpultit !!
Collapse
X
-
Viikon on mullakin suurinpiirtein ottanut, eikä ole ollut yhteydenpidossakaan ongelmia. Olen tosin tehnyt selväksi jo alussa että tavara tarvitaan mahd. nopeasti.
Kannattaa muistaa että niilläkään ei ole välttämättä kaikkea heti hyllyssä, silloin voi kestää kauemminkin.Last edited by Mörökölli; 30-03-2012, 01:12.
Leave a comment:
-
Kokolailla viikko meni omassa tilauksessa. Tilausvahvistus tuli sähköpostiin ja jonkinnäköinen tilausnumero/seurantanumero.Originally posted by jumppakuutio View PostKukaan tilannut titanium-touch:lta pultteja? Kauan on ollu toimitusaika? Onko tullu mitää seuranta koodia yms.?
Maksoin ne viikko sitte mutta ei oo ilmotettu mitään että onko niitä lähetetty, eikä tietenkää mitää seurantakoodeja oo tullu..
Leave a comment:
-
Aika heikkoa on ko. firman viestintä. Kannattaa kysyä mikä on tilauksen laita, jos ei oo pariin viikkoon mitään kuulunu. Voi olla unohtunu tms.
Seirantakoodeja en muistaakseni saanu kysymättä.
Leave a comment:
-
Kukaan tilannut titanium-touch:lta pultteja? Kauan on ollu toimitusaika? Onko tullu mitää seuranta koodia yms.?
Maksoin ne viikko sitte mutta ei oo ilmotettu mitään että onko niitä lähetetty, eikä tietenkää mitää seurantakoodeja oo tullu..
Leave a comment:
-
Jostain käyt 12-kulmaisen 10mm hylsyn hakemassa. Käy mikäli on orkkismutterit.Originally posted by Esko View PostJoo siis noita 12-sakaraisia oli suoraan hylsysarjassa tuumakoossa eikä sopivan kokoista löytyny. Ajattelin vaan, että kai joku tietää sen hylsyn koon, niin ei tarvi suotta koko sarjaa ostaa, kun noille on melko vähän käyttöä normaalisti. 3/8" hylsy oli jo hitusen liian iso.
Leave a comment:
-
Originally posted by icecold View PostPerus 10mm mutterit oli mulla :thinkJoo siis noita 12-sakaraisia oli suoraan hylsysarjassa tuumakoossa eikä sopivan kokoista löytyny. Ajattelin vaan, että kai joku tietää sen hylsyn koon, niin ei tarvi suotta koko sarjaa ostaa, kun noille on melko vähän käyttöä normaalisti. 3/8" hylsy oli jo hitusen liian iso.Originally posted by Laku View Post12-sakarainen hylsy tai sellainen hylsy, joka avaa useamman kanttisia pultteja. Ks. aiempi keskustelu topicissa.
Leave a comment:
-
12-sakarainen hylsy tai sellainen hylsy, joka avaa useamman kanttisia pultteja. Ks. aiempi keskustelu topicissa.Originally posted by Esko View PostNyt tuli vanteet perille, mutta millä hylsyllä RC090:ssä noi mutterit saa auki? Oli joku välikoko mitä ei hylsysarjasta löytynyt. Pultit näytti olevan hyvässä kunnossa, että niille ei tarvi tehdä mitään.
Alkuperäiset on 12-sakarainen mutteri, joten sulla tehty muutostöitä vanteisiin joskus.Originally posted by icecold View PostPerus 10mm mutterit oli mulla :think
Leave a comment:
-
Nyt tuli vanteet perille, mutta millä hylsyllä RC090:ssä noi mutterit saa auki? Oli joku välikoko mitä ei hylsysarjasta löytynyt. Pultit näytti olevan hyvässä kunnossa, että niille ei tarvi tehdä mitään.
Leave a comment:
-
Itse puhdistin.Originally posted by Laku View PostMT-2: Kiitos tiedoista privassa! Puhdistitko nuo itse vai hoidettiinko se myös firmassa?
-ensin maalin poisto aineeseen pultit 20min ja sitten vain rätillä pyhin irronneen lakan pois.
-sitten teräsharja porakoneeseen ja pultti booria myöten puuhun ja kiilloitus..tosin tätä ei olisi tarvinnut tehdä kun sinkityksessä tummentuneet kohdat lähtevät kyllä. Mutta lakka on poistettava ennen sinkitykseen vientiä.
Leave a comment:
-
MT-2: Kiitos tiedoista privassa! Puhdistitko nuo itse vai hoidettiinko se myös firmassa?
Leave a comment:
-
Omatkin RC:t pitäisi olla DPD:n seurannan mukaan huomenna perillä, joten sama ihmettely edessä mitä vanteille tehdä. Melkeimpä ekaa kertaa ehostamassa vanteita, joten saapa nähdä mitä tostakin tulee. Noiden kehäpulttien kohtaloa tullut kanssa mietittyä mut katotaan nyt missä kunnossa noi on jahka saapuu..
Leave a comment:
Leave a comment: