BBS RC Kehäpultit !!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• M-T2
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Itse kunnostin yhdet RM:n pultit hiekkapuhaltamalla kannat ja käyttämällä sitten sinkittävänä/kirkaspassivoitavana. Tulos oli omaan silmään parempi kuin odotinkaan. Mitään kromikiiltoa en tosin hakenutkaan.

http://www.bmw2002faq.com/component/...load/id,37619/

Oliko minkä hintasta touhua? Itse vaan sitä mietin kun olen noita pultteja hionu kiiltäväksi niin, että miten kestäisivät ilman mitään pinnoitusta käytössä??

Leave a comment:

• racing02
    replied
    Itse kunnostin yhdet RM:n pultit hiekkapuhaltamalla kannat ja käyttämällä sitten sinkittävänä/kirkaspassivoitavana. Tulos oli omaan silmään parempi kuin odotinkaan. Mitään kromikiiltoa en tosin hakenutkaan.

http://www.bmw2002faq.com/component/...load/id,37619/
    Last edited by racing02; 16-12-2010, 13:20.

Leave a comment:

• M-T2
    replied
    Jos nyt kuvittelisi, että rupeaisi nuo vanhat hapettuneet pultit kiillottamaan niin miten niissä kiilto pysyy sitten käytössä/käytännössä, että ovatko millaisesta materiaalista:think kun noissahan on joku lakka pinnassa uutena ja sieltä mistä lakka oli irronnut niin ne olivat mustuneet??

Leave a comment:

• Cock
    replied

Tollanen kuparivasara jos on saatavilla niin tolla kärsii lyödä ihan suoraan pultin päähän ilman mutteria, eikä pultti vahingoitu. Itse käyttänyt tollasta. Varmaan pieni lyijyvasarakin toimii yhtälailla.

Leave a comment:

• beemers
    replied
    Originally posted by OZBMW View Post
    Mutteri ensin paikalle!

Itse ostaisin uudet pultit Wolfilta www.wokke.de
    Itse olin köyhä enkä raaskinu uusia ostaa niin tein niin että pyöritin mutterin vähintään pultin pään tasalle, laitoin jatkovarren hylsyyn ja kopsuttelin vasaralla siihe jatkovarren päähän. Kaikki lähti nätisti ja vahingoittumatta.

Leave a comment:

• OZBMW
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    noniin nyt on keskiö irti voimaahan se vaati, mutta vinkkejä miten nuo pultit saisi ehjänä irti kehästä. Samalla tavalla joku palikka pultin päähän ja lekaa perään?
    Mutteri ensin paikalle!

Itse ostaisin uudet pultit Wolfilta www.wokke.de

Leave a comment:

• TFV
    replied
    ei se mulle ole kun koruja siltä ostelen pois

ei tullut ilmeisesti rummun moottori kyykähtänyt
    Ok.OT.

Katselin tuota Annikan sivustoa. Sieltäkin varmasti löytyy kultaukseen tarvittavat vermeet.
    Mielenkiintoista.
    Nimimerkki: Kultaseppä.

Ja kyllä sen moottorin parsii.

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Originally posted by TFV View Post
    Vaimo vihainen pitkän talli-illan jälkeen?

Tuliko kuivausrumpu kuntoon?
    ei se mulle ole kun koruja siltä ostelen pois

ei tullut ilmeisesti rummun moottori kyykähtänyt

Leave a comment:

• TFV
    replied
    noniin nyt on keskiö irti voimaahan se vaati, mutta vinkkejä miten nuo pultit saisi ehjänä irti kehästä. Samalla tavalla joku palikka pultin päähän ja lekaa perään?
    Vaimo vihainen pitkän talli-illan jälkeen?

Tuliko kuivausrumpu kuntoon?

Leave a comment:

• Spiddu
    replied

Leave a comment:

• M-T2
    replied
    Originally posted by Stone View Post
    Täältä voit kysellä myös pultteja. En löytänyt suoraan valikoimasta, mutta voihan sitä aina kysellä. Tosin hinta varmaan ainakin siellä €/kpl ja mitäs noita menee, 30kpl/vanne?

34kpl per vanne... EPDM ltä tilasin viimeksi, mutta nyt kun kysyin niin ei enää saa muistaakseni oli reilun 200e satsi.

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Originally posted by Sami. View Post
    BBS muistaakseni suosittelee noihin 2-osasiin 20-30nm ja 3-osasiin vähän enempi.

selvä pitääkin hommata jostain sitten momentti avain lainaan pariksi päiväksi kun aika kasata nuo uudestaan

Leave a comment:

• Sami.
    replied
    onko noissa pulteissa joku tiettu nm mihin ne pitäisi vetää kun vanteita kasaa uudelleen?
    BBS muistaakseni suosittelee noihin 2-osasiin 20-30nm ja 3-osasiin vähän enempi.

Leave a comment:

• Stone
    replied
    Täältä voit kysellä myös pultteja. En löytänyt suoraan valikoimasta, mutta voihan sitä aina kysellä. Tosin hinta varmaan ainakin siellä €/kpl ja mitäs noita menee, 30kpl/vanne?

Leave a comment:

• TFV
    replied
    Kullatakin voip. Pudotetaan arsenikkiin ennen kultausta. Teettäjälle helpompaa kuin kromaus. Suhteista riippuen halvempaakin.

Leave a comment:

Working...
X