Originally posted by M-T2
View Post
BBS RC Kehäpultit !!
Collapse
X
-
Missä hoidit tuon ja laita hintaa privaan, jos et kärsi julkisesti.. Sama edessä, pultit valmiina ltk:ssa!
-
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Hyvä topicci hieman eri värejä vanteissa, uusissa ja vanhoissa autoissa
Ja toinen missä on e36 style vitosia!Last edited by M-T2; 23-12-2010, 15:25.
Leave a comment:
-
Tuota lakkausta mietin myös vakavasti vaihtoehtona, mutta taitaa kestävämpi kummiskin tulla kun sinkittää.Originally posted by EGoman View Postminä tein niin että pultti kiinni porakoneeseen ja hiomapaperilla pää kiiltäväksi. Sitten kun kaikki 136 pulttia kiilsi niin porasin lautaan helvetisti reikiä, sen kokoisia että boorista jäi kantamaan ja vetäsin kirkkaalla lakalla yli.
Hyvä tuli.
Leave a comment:
-
Niin onOriginally posted by Tomi T View PostMun vanhat vanteet
Sinkitys olisi mielestäni vahva vaihtoehto.
Kanttari ihottumia ei ole enää ja vanteet odottaa kiillotusta, keskiölle väri mietinnässä ja pultit lähtee sähkösinkitykseen niin mikäs siinä sitten uuden karheilla vanteilla kesällä ajella
Leave a comment:
-
minä tein niin että pultti kiinni porakoneeseen ja hiomapaperilla pää kiiltäväksi. Sitten kun kaikki 136 pulttia kiilsi niin porasin lautaan helvetisti reikiä, sen kokoisia että boorista jäi kantamaan ja vetäsin kirkkaalla lakalla yli.Originally posted by M-T2 View PostTuomosta jälkeä tulee kun teräsharjalaikalla porakoneela hinkaa tummentuneen kannan kiiltäväksi. Tuommosena kuin pysyisikin, ettei lähtis tummumaan käytössä, niin säästys pinnoitukselta.
Hyvä tuli.
Leave a comment:
-
Tampereelta löytyy. Posti vie ja tuo.Originally posted by Laku View PostTäällähän on hyvää ohjetta. Täytyypä laittaa seurantaan, jos päätän ruveta noita omia RC:tä kunnostamaan. Onko sulla TFV tiedossa pk-seudulla joku asiallisen hintainen kultauspaikka?
Pitää sepältä tarkastaa, ennenkuin länttään numeron tähän julkisesti. Privana kyllä.
Leave a comment:
-
Täällähän on hyvää ohjetta. Täytyypä laittaa seurantaan, jos päätän ruveta noita omia RC:tä kunnostamaan. Onko sulla TFV tiedossa pk-seudulla joku asiallisen hintainen kultauspaikka?
Leave a comment:
-
Joo itsekkin olen lankkuun porannu reikiä ja siihen pultti ja teräsharja poraan niin kyllä kiiltää. Niin arvelinkin, että varmaan ruostuu/tummuu. Täytyypä rueta kyselemään kyseiseltä firmaltaOriginally posted by racing02 View PostKyllähän ne ruosteeseen vetää ilman mitään pintaa.
Hiekkapuhalluksen tein itse, ei maksanut mitään. Porasin reikiä laudanpätkiin mihin ruuvasin ruuvit puhalluksen ajaksi. Sinkityksen hinta riippuu löytyykö suhteita alan firmoihin. Itse sain puhuttua halvan hinnan Reikko Oy:stä, pari-kolme kymppiä+postikulut.
Last edited by M-T2; 16-12-2010, 15:31.
Leave a comment:
-
Kyllähän ne ruosteeseen vetää ilman mitään pintaa.
Hiekkapuhalluksen tein itse, ei maksanut mitään. Porasin reikiä laudanpätkiin mihin ruuvasin ruuvit puhalluksen ajaksi. Sinkityksen hinta riippuu löytyykö suhteita alan firmoihin. Itse sain puhuttua halvan hinnan Reikko Oy:stä, pari-kolme kymppiä+postikulut.
Leave a comment:
Leave a comment: