Itse joskus nuukailin kun RC:t tuli "toissijaiseen" käyttöön ja tyydyin 5euron käläkälään... hyvin pysyi maali kiinni pulteissa 2 kesää ja yli metrin päästä näyttivät siedettävälle.
Älä Jani vähättele eikös sulla ollu M3:ssa Rc:t :think
Itse joskus nuukailin kun RC:t tuli "toissijaiseen" käyttöön ja tyydyin 5euron käläkälään... hyvin pysyi maali kiinni pulteissa 2 kesää ja yli metrin päästä näyttivät siedettävälle.
Kysyn täältä kun ei muualla oikein näytä olevan juttua vanteiden pulteista, ainakaan ei osu silmiin.
Millä konsteilla pultteja pystyy ehostamaan? Nyt pulteissa aika pahoja hapettumia ja käsin niitä ei viitsis alkaa hinkkaa. Entäpä mitä pinnoitus mahdollisuuksia? Entäpä kuka tekee pinnoituksia ja mihin hintaan?
Kiitos
-Reijo-
Itse käytin sähkösinkityksessä ja tuli kuin uudet. Ei ollut pahan hintaista muutamia kymppejä.
Kannattaa kysästä alueen pajoilta jotka tuota tekee.
Kysyn täältä kun ei muualla oikein näytä olevan juttua vanteiden pulteista, ainakaan ei osu silmiin.
Millä konsteilla pultteja pystyy ehostamaan? Nyt pulteissa aika pahoja hapettumia ja käsin niitä ei viitsis alkaa hinkkaa. Entäpä mitä pinnoitus mahdollisuuksia? Entäpä kuka tekee pinnoituksia ja mihin hintaan?
No kumma juttu kun ei oo tullu mitään infoo niiden pulttien postituksesta ku paypal ei osaa hoitaa asioitaan.. V*ttu alkaa menee hermo, 2 viikkoo sitten maksoin eikä titanium oo saanu vieläkään rahoja. Pyytelee jotain todisteita että "minä olen minä" ja kun on kaiken tarvittavan tehny niin ei siltikään. Historiassa lukee siirron kohdalla että "completed" ja sitten kun katsoo "open cases" niin siellä se on taas ja lisätiedoissa lukee että tapahtuma on pidossa.
Huhhuh, onko olemassa ketään paypal-experttiä kelle vois soittaa. Alkaa menee hermo.
E: Avauduin näköjään vähä liian aikasin, tänään oli saanu rahat ja paketti lähti tuleen. Eihän siinä kauaa mennykkää..
Leave a comment: