Tähän kohtaan semmonen yleinen vinkki koskien kaikkia iskareita. Ennen asennusta kannattaa pumpata tolppa ilman jousta vähintään kymmenen kertaa pohjaan ja ylös.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Halppis säädettävien alustojen kesto..
Collapse
X
-
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Itselläni on ollut kolmessa autossa tollanen halpa ta-tekki ja kaikki on toiminut hyvin sekä kesät että talvet, yhdessä autossa taas oli kw v1 ja se oli menny ihan jumiin eikä saanu enää säädettyä. Tosin oli ollut putsaamatta auton alla jo pitkään. Kaverilla e92:sessa kw v2 ja joka kesän jälkeen on saanut vaihtaa noi säätöpalat/mutterit. En noita ta-tekkiä ajettavuudeltaan mitenkään kehu mutta kyllä ne ihan hyvin on kestänyt.e36 328ia
Mb sprinter
e21 320
E12 518
Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8
Comment
-
-
Ex 36 laitoin saksan halvimman säädettävän alustan kotiin kannettuna 215e.
15tkm ajoin ympäri vuoden , talven -35c pakkaset ei vaikuttanu mitenkään. Hyvi pelasivat. Ei niiannut , ei kolisseet tai paukuttaneet. Aivan yllätys että noin hyvät kepit olivat.
Joku blueline tai vastaava...mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostJoku blueline tai vastaava...
Ihme että jollain hyviä kokemuksia Jom Blueline coilovereista, yleensä niissä iskarit alkaa vuotamaan ja kolisemaan hyvinkin äkkiä.. e60:seen en voisi suositella noita edes pahimmalle vihamiehelleni!
Kaipa nuo jomit saattaa jossain kevyemmissä bemmeissä kestääkkin, mutta itse en jomeja laittaisi edes polkuautoon
Comment
-
-
Halppissarjojen kestosta hyvää kokemusta sekä JOM että Ta Technix..
Kaikki iskarit ovat kovilla suomen olosuhteissa, mutta kun tuollaisen täysin säädettävän sarjan saa kahden iskarin hinnalla, niin ei kannata enää miettiä. Jos hajoaa, ostaa uuden sarjan ja myy ylimääräiseksi jäävät.
Toki, jos halutaan ajettavuutta hifistellä, niin kyllä ne vakio-alustan voittavat mutta häviää merkkialustoille kirkkaasti. Hinta-Laatu erinomaista.
200e jos sisältää 4kpl iskareita jousineen ja saa vielä korkeuden säätää... Ilmaista.
Iskunvaimentimien huoltaminen kun maksaa 50e/kpl, niin tulee saman hintaiseksi huoltaa öhlinsit 2v välein kun laittaa parin vuoden välein halpaa alle. Ei pidä verrata, siihen käyttöön ei halppista koskaan tulisi mitä viimeemmäksi sanoin. Kunhan hintaa vertasin.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Hieman ehkä OT mutta epäilys löytyy siitä ajettavuudestaPeseekö muka vakio tech alustan?
Tarttis uusia takaiskarit ja hintaa juurikin sen reilu 200€ ja reilu 100€ lisää ja saisi täys säädettävän:thinkE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by tyr View PostItselläni on ollut kolmessa autossa tollanen halpa ta-tekki ja kaikki on toiminut hyvin sekä kesät että talvet, yhdessä autossa taas oli kw v1 ja se oli menny ihan jumiin eikä saanu enää säädettyä. Tosin oli ollut putsaamatta auton alla jo pitkään. Kaverilla e92:sessa kw v2 ja joka kesän jälkeen on saanut vaihtaa noi säätöpalat/mutterit. En noita ta-tekkiä ajettavuudeltaan mitenkään kehu mutta kyllä ne ihan hyvin on kestänyt.E30 ja E46 ///M
Comment
-
Comment