Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halppis säädettävien alustojen kesto..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kissvesala
    Moderator
    • Jun 2010
    • 3110
    • Liminka

    #16
    Tähän kohtaan semmonen yleinen vinkki koskien kaikkia iskareita. Ennen asennusta kannattaa pumpata tolppa ilman jousta vähintään kymmenen kertaa pohjaan ja ylös.
    Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
    Kissvesala.fi
    Priva tai o443424479

    Comment

    • MikeDry
      BTCF Member
      • May 2006
      • 6217
      • Helsinki

      #17
      asiatonta
      Last edited by MikeDry; 12-01-2014, 08:15.
      Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
      Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

      Comment

      • AlpinWeiss
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2007
        • 927
        • West coast

        #18
        No kylläpä niitä kalliimpiakin alustasarjojakin rikki menee normikäytössä.
        MBCLK240 -02
        E36 318 -93
        E46 320 Ci -01
        E46 330 CiA -01
        E60 520i -04
        E93 325i -07
        F36 420xi -16

        Comment

        • Will_E39
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 920
          • Seinäjoki

          #19
          ite laitoin e39:iin ta-technicsin halpisalustan kesällä -10 ja hyvin toimii yhä
          e39 520ia-96

          Comment

          • tyr
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 175
            • Ilmajoki

            #20
            Itselläni on ollut kolmessa autossa tollanen halpa ta-tekki ja kaikki on toiminut hyvin sekä kesät että talvet, yhdessä autossa taas oli kw v1 ja se oli menny ihan jumiin eikä saanu enää säädettyä. Tosin oli ollut putsaamatta auton alla jo pitkään. Kaverilla e92:sessa kw v2 ja joka kesän jälkeen on saanut vaihtaa noi säätöpalat/mutterit. En noita ta-tekkiä ajettavuudeltaan mitenkään kehu mutta kyllä ne ihan hyvin on kestänyt.
            e36 328ia
            Mb sprinter
            e21 320
            E12 518

            Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
            Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8

            Comment

            • KanaDimmy
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2007
              • 398
              • Kalanti

              #21
              Täältä kans pisteet ta-teknikille
              e34 525ia -93

              Comment

              • mikkis
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2006
                • 1900
                • Vantaa

                #22
                Originally posted by KanaDimmy View Post
                Täältä kans pisteet ta-teknikille
                Kuin myös ääni Ta-technixille

                Comment

                • vaappu
                  BTCF Member
                  • Sep 2010
                  • 1189
                  • Rovaniemi/Pyhätunturi

                  #23
                  Ex 36 laitoin saksan halvimman säädettävän alustan kotiin kannettuna 215e.
                  15tkm ajoin ympäri vuoden , talven -35c pakkaset ei vaikuttanu mitenkään. Hyvi pelasivat. Ei niiannut , ei kolisseet tai paukuttaneet. Aivan yllätys että noin hyvät kepit olivat.
                  Joku blueline tai vastaava...
                  mb 519 täys pitkä
                  mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
                  e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
                  e31 850i Miljoonan markan bmw.
                  e21. Kimppa rassi.
                  Awd corolla turbo.+420whp..

                  Comment

                  • mikkis
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 1900
                    • Vantaa

                    #24
                    Originally posted by vaappu View Post
                    Joku blueline tai vastaava...
                    Ilmeisesti olleet Jom Bluelinet?

                    Ihme että jollain hyviä kokemuksia Jom Blueline coilovereista, yleensä niissä iskarit alkaa vuotamaan ja kolisemaan hyvinkin äkkiä.. e60:seen en voisi suositella noita edes pahimmalle vihamiehelleni!
                    Kaipa nuo jomit saattaa jossain kevyemmissä bemmeissä kestääkkin, mutta itse en jomeja laittaisi edes polkuautoon

                    Comment

                    • vaappu
                      BTCF Member
                      • Sep 2010
                      • 1189
                      • Rovaniemi/Pyhätunturi

                      #25
                      Jommista en muista mitään, mutta blueline tosiaan tais lukea.. sen verta aikaa jo...
                      mb 519 täys pitkä
                      mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
                      e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
                      e31 850i Miljoonan markan bmw.
                      e21. Kimppa rassi.
                      Awd corolla turbo.+420whp..

                      Comment

                      • bimmerE34
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2004
                        • 6209
                        • Gotham

                        #26
                        Halppissarjojen kestosta hyvää kokemusta sekä JOM että Ta Technix..

                        Kaikki iskarit ovat kovilla suomen olosuhteissa, mutta kun tuollaisen täysin säädettävän sarjan saa kahden iskarin hinnalla, niin ei kannata enää miettiä. Jos hajoaa, ostaa uuden sarjan ja myy ylimääräiseksi jäävät.

                        Toki, jos halutaan ajettavuutta hifistellä, niin kyllä ne vakio-alustan voittavat mutta häviää merkkialustoille kirkkaasti. Hinta-Laatu erinomaista.

                        200e jos sisältää 4kpl iskareita jousineen ja saa vielä korkeuden säätää... Ilmaista.

                        Iskunvaimentimien huoltaminen kun maksaa 50e/kpl, niin tulee saman hintaiseksi huoltaa öhlinsit 2v välein kun laittaa parin vuoden välein halpaa alle. Ei pidä verrata, siihen käyttöön ei halppista koskaan tulisi mitä viimeemmäksi sanoin. Kunhan hintaa vertasin.

                        ///Pumppu Pojat Racing Team
                        Metaline sport #40

                        Comment

                        • Matuh
                          BTCF Member
                          • Apr 2013
                          • 3704
                          • Kouvola

                          #27
                          Hieman ehkä OT mutta epäilys löytyy siitä ajettavuudesta Peseekö muka vakio tech alustan?

                          Tarttis uusia takaiskarit ja hintaa juurikin sen reilu 200€ ja reilu 100€ lisää ja saisi täys säädettävän:think
                          E36 328i M50B30 turbo
                          Skoda vRS
                          Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                          Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                          EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                          Comment

                          • M325i
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 1529
                            • Etelä-pohjanmaa

                            #28
                            Originally posted by tyr View Post
                            Itselläni on ollut kolmessa autossa tollanen halpa ta-tekki ja kaikki on toiminut hyvin sekä kesät että talvet, yhdessä autossa taas oli kw v1 ja se oli menny ihan jumiin eikä saanu enää säädettyä. Tosin oli ollut putsaamatta auton alla jo pitkään. Kaverilla e92:sessa kw v2 ja joka kesän jälkeen on saanut vaihtaa noi säätöpalat/mutterit. En noita ta-tekkiä ajettavuudeltaan mitenkään kehu mutta kyllä ne ihan hyvin on kestänyt.
                            Varmasti saa vaihtaa komposiittimuoviset KW mutterit/säätöpalat jos ne pyörittää vähänkin paskaiseen tolppaan/kierteseen,muuten ne ei kyllä rikki mene kun väärällä käytöllä.
                            E30 ja E46 ///M

                            Comment

                            • stögö
                              BTCF Member
                              • Nov 2007
                              • 503
                              • Espoo

                              #29
                              Kw tolpissa ne säätölautaset on tehty hötömmästä aineesta ihan tarkoituksella. Menee muutaman kympin säätölautanen rikki eikä tolpan kierteet.
                              Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
                              Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
                              tallissa projektina e21
                              EX:e93, e60, e91, e36

                              Comment

                              • biglimited
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2006
                                • 1519
                                • Turku

                                #30
                                Mites teillä nämä ta-tekkien ja jommien katastukset? Tuleeko halpiksissa mukana katsureiden vaatima tuv-sopivuuslappu?
                                Deutchland uber alles!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎