ATE keraamiset jarrupalat?
Collapse
X
-
Pitänee varmaa tilailla eteen nuo keraamiset, kun takana on vielä yli 50% pintaa jäljellä. Näkee sitten ens talvena miten vaikuttaa jarru balanssiin kun on erityyppiset palat.
-
-
Originally posted by HTK12 View PostToimiikos DSC normaalisti keraamisien palojen kanssa? Tuli vaan mieleen kun purevuudessa taitaa kuitenkin olla selvä ero.. Kuinkas selvä eron jarrupölyn määrässä? Vituttaa aina tuota mustaa vanteista putsailla..
Leave a comment:
-
-
Keraamiset palat eivät ole yhtä pehmeän tunnokkaat.
Kumpienkin loppupito on aivan hyvä - arvovalinta!
Musta sitkas mössö aluvanteissa joka päivä jää pois!
Tilalla vähän kevyttä vaaleempaa ja pesurilla pois.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostSyökös ne sitten levyä merkittävästi enemmän?
Originally posted by Ramzez View Post
Jos ei radalla ajeta, niin kestäväthän nuo tavallisetkin palat kyllä aika pitkään. Ja keraamisten palojen hinnalla ostaa useamman satsin normaaleja paloja. Kannattaa siis pitää mielessä, että mihin tarkoitukseen palat ovat tulossa.Last edited by Bmw Master; 17-05-2012, 10:32.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostOT: Vastaako normi-Atet alkuperäistä vai onko alkuperäistä vaan jos tilaan osanumerolla Bmw-leimoilla vrt. esim. boschin sulat?
Originally posted by Bmw Master View PostKeraamiset palat kestää lähes ikuisesti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKeraamiset palat kestää lähes ikuisesti.
Leave a comment:
-
-
Onko lisää kokemuksia? Zetaan pitäisi alkaa pikkuhiljaa hamstraamaan jarruremppaan osia niin kaikki tieto tervetullutta. Alkuperäisissä jarruissa ei ole ollut ongelmaa ja haluaisin kyllä kulutuskestoltaan lähes samantasoiset jarrut. Kannattaako pysyä siis alkuperäisissä? Mitä etua saavutetaan tuollaisista powerdisceistä ja keraamisista paloista muuta kuin vaalentunut pöly? Onko muita haittoja ihan vaikka teoreettisestikin kuin tuo vinkuna?
OT: Vastaako normi-Atet alkuperäistä vai onko alkuperäistä vaan jos tilaan osanumerolla Bmw-leimoilla vrt. esim. boschin sulat?
Tirerackin sivuilta löysin tälläistä, mutta onko liikaa luvattu:
Ceramic pads meet or exceed all original equipment standards for durability, stopping distance and noise. According to durability tests, ceramic compounds extend brake life compared to most other semi-metallic and organic materials and outlast other premium pad materials by a significant margin - with no sacrifice in noise control, pad life or braking performance.Last edited by Carbonfiber; 16-05-2012, 13:33.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostPieni miinus on kuitenkin tullut havaittua. Kylmänä heti liikkeellelähdön jälkeen takajarrut hieman vinkuu kevyessä jarrutuksessa. Tuo ominaisuus kuitenkin häviää heti ensimmäisen kunnon jarrutuksen jälkeen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostBMW:stä tulee siis Volvo... Oletko huomannut eroja noiden toiminnassa, siis ovatko jarrut tuntumaltaan samat, toimiiko jarrut kylmänä yhtä hyvin kuin tavallisilla paloilla? Entä tuo narina josta kirjoitin 1. viestissä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: