17 tuumaiset Projektikuntoiset Mim juventus vanteet.
Paljon olisi arvo näille ?
2-300 ??
Mitkä vanteet kyseessä? -kyselyt tähän
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kiitos tiedosta. Jätän talliin siis jemmaan jos vaikka joskus tarviaa. Madallettu E38 ei oikein näytä hyvältä noilla 16" talvirenkailla. Jotenka siis hakuseen jotain mukavempaa.Originally posted by Haju69 View PostRiippuen kunnosta, mutta satasia siis. En itse ainakaan syttyisi jos hinta olisi ilman renkaita yli 500€.
Leave a comment:
-
Riippuen kunnosta, mutta satasia siis. En itse ainakaan syttyisi jos hinta olisi ilman renkaita yli 500€.Originally posted by SeksiSeppo View PostOnko seiskan alkuperäisillä, ilmeisestikin bmw style 5 vanteilla millaista jälleenmyynti arvoa?
Onko kuinka haluttuja? Koko on 16" ja muita en oo kattonu.
Leave a comment:
-
Onko seiskan alkuperäisillä, ilmeisestikin bmw style 5 vanteilla millaista jälleenmyynti arvoa?
Onko kuinka haluttuja? Koko on 16" ja muita en oo kattonu.
Leave a comment:
-
Aivan sama, tuollakin hintaa olisivat selvästi alihintaiset. Kyllä minun mielestä oikea hinta on yli 500€.Originally posted by jr66 View PostEntä jos hinta olisikin 399, sekin alkaa kolmosella...
Jos siis pikkunaarmut ovat oikeasti pieniä naarmuja, eikä esimerkiksi puolta vannetta sorvattu rotvalliin.
Leave a comment:
-
Näyttäisi RC:ltä. Eikö lue keskikupin alla vanteessa mitään?Originally posted by nappe74 View PostOstin avon ja mukana tulivat kuvan vanteet...
Myyjän mukaan ovat kaksiosaiset 17" BBS RC - vanteet, leveydellä 8" ja 9". ET luvusta ei tietoa kun ei lue vanteissa.
Kysymys kuuluukin että ovatko nuo BBS RC:t ?? Vanteissa ei missään lue mitään... (en ainakaan autotallin valossa pikaisella tarkastuksella löytänyt mitään kirjaimia eikä numeroita).
Edit: voin ottaa tarkempia kuvia jos tarvii !!
Leave a comment:
-
Ostin avon ja mukana tulivat kuvan vanteet...
Myyjän mukaan ovat kaksiosaiset 17" BBS RC - vanteet, leveydellä 8" ja 9". ET luvusta ei tietoa kun ei lue vanteissa.
Kysymys kuuluukin että ovatko nuo BBS RC:t ?? Vanteissa ei missään lue mitään... (en ainakaan autotallin valossa pikaisella tarkastuksella löytänyt mitään kirjaimia eikä numeroita).
Edit: voin ottaa tarkempia kuvia jos tarvii !!Last edited by nappe74; 12-03-2015, 19:42.
Leave a comment:

Leave a comment: