Originally posted by bemu2000
View Post
Mitkä vanteet kyseessä? -kyselyt tähän
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Googlettamala tulevat ensimmäiset linkit on juu jotain racing liittyvää, mutta näyttää olevan pienoismalleihin liittyvää, en ainakaan yhtään normaaleihin vanteisiin liittyvää hakutulosta löytänyt. Joku varmasti tietää tarkemmin, mitä tuo LMP tarkoittaa?
-
Originally posted by Juso View PostTuli ostettua 2kpl 17" bbs lm, ja nyt mietityttää kun tuo vanteissa oleva koodi on lmp 071, enkä googlettelulta saanut selvää mitä tuo tarkoittaa (normaaleissa lm taitaa koodi olla muotoa lm xxx) joten osaisiko joku avata mulle mitä toi p tarkoittaa? Voin kuvia laittaa jos tarvetta ...
Näkyy guukkelilla olevan jotain juttua racing mallista?
Leave a comment:
-
Tuli ostettua 2kpl 17" bbs lm, ja nyt mietityttää kun tuo vanteissa oleva koodi on lmp 071, enkä googlettelulta saanut selvää mitä tuo tarkoittaa (normaaleissa lm taitaa koodi olla muotoa lm xxx) joten osaisiko joku avata mulle mitä toi p tarkoittaa? Voin kuvia laittaa jos tarvetta ...
Leave a comment:
-
Kaikki merkinnät jo lähteneet, mutta ehkä amerikkalaiset(?), kasattavat ja 20"
Tietoa mallista tai valmistajasta?
Leave a comment:
-
Täällä tuntuu olevan hyvin tietoa liikkeellä erillaisista vanteista ja vanteiden malleista.
Itseä jo jonkin aikaa häirinnyt kun ei oma googlen käytön taito riitä löytämään vastaavia vanteita mitä tallista löytyy. Saman tyylisiä ehkä mutta ei kuitenkaan täysin vastaavia. Eli osaisikos joku heittää suoraan mikä on vanteen malli ja onko nämä olevinaan harvassa?
Vanteen takaa löytyy merkki Atiwe, koko 8x15
Leave a comment:
-
Nimenomaan tsw.Originally posted by Garvis View Postnoissa tsw hockenheimin vanteissa on erillaiset keskilätkät kun tuon kuvan vanteissa ovat kuusiokolo pultilla kiinni.
Aikoinaa noita vanteita sai tuunata erivärisillä muttereilla.Last edited by Rantakirppu; 21-10-2013, 16:31.
Leave a comment:
-
Ei parempaa kuvaa löytynyt, mutta kysytää kuitenki et osaisko joku kertoo mitkä vanteet ovat kyseisessä kuvassa?
Leave a comment:
-
Tänks Icecold! En ehtinyt kissaa sanoa, saati odottaa vastausta alle minuutissa!
Leave a comment:
-
Hehei, mulla oli tämmöset aikanaan e39 alla. Peitelevyssä luki "Cantoni", vanteen speksit ainakin täsmää:think Ja kun hinnasta puhe niin itse maksoin 60e kumeineen..Originally posted by Kiimaremmi View PostEi ne nekkään oo.
Tässä ny kuva yhestä noista omista ku löysin kameran.
Kaartaa noi puolat huuleen.
Vois jo luvata oluen sille joka mysteerin selvittää....

Leave a comment:
-
-
Nyt juon olutta ja auto on muutaman kilsan päässä ja huomenna alkaa muutto. Mutta yritän ennen auton pakkaamista saada otettua kuvaa. Arvoitukseks jää onnistuuko se tällä galaxy kakkosella saada tänne. Läppäri ku on jossaki laatikossaOriginally posted by Haju69 View PostEt sattunu kuvaa ottamaan kun olivat sen kuningatarkorimallin alla?
Leave a comment:
Leave a comment: