Yli 400 lukenutta,vain reilut 10 vastausta/tietoa tällä hetkellä.Täytyy sanoa että helvetin laiskaa porukkaa kirjoittamaan.Nyt kun ei tarvi edes tietää mitään nerokasta,laittaa vaan autostaan ko. tiedot.Sillä varmasti jelppaa joskus jotain toista.Huomenna jannut kirjoittimet kuumiksi...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitkä renkaat,mitkä vanteet?"TAULUKKO". EI keskusteluja!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
E36 sedan:
40/40mm madallus.
Ennen 225/40-18 et 40, takaa piti kääntää kaaren pokkausta noin 2mm pois edestä..
Nyt 225/45-17 et 40, ei ota mihinkään.Last edited by heksu; 19-01-2005, 11:46.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31Yli 400 lukenutta,vain reilut 10 vastausta/tietoa tällä hetkellä.Täytyy sanoa että helvetin laiskaa porukkaa kirjoittamaan.Nyt kun ei tarvi edes tietää mitään nerokasta,laittaa vaan autostaan ko. tiedot.Sillä varmasti jelppaa joskus jotain toista.Huomenna jannut kirjoittimet kuumiksi...
Vai pitääkö vakio rengaskootkin kertoa ilman madallusta??? minun mielestä ei, mutta sitten voi laittaa kun on kunnon madallus alla...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31Yli 400 lukenutta,vain reilut 10 vastausta/tietoa tällä hetkellä.Täytyy sanoa että helvetin laiskaa porukkaa kirjoittamaan.Nyt kun ei tarvi edes tietää mitään nerokasta,laittaa vaan autostaan ko. tiedot.Sillä varmasti jelppaa joskus jotain toista.Huomenna jannut kirjoittimet kuumiksi...
Comment
-
-
Originally posted by cranemissäs herran itsensä tiedot sitten on
Totta tuokin ettei tänne kaikkia "vakiokurria" kannata ilmoitella,mutta varmasti tuon tähän astisista yli 400 lukijan joukossa löytyy erikoisempiakin yhdistelmiä.Eihän tänne todellakaan ole kenenkään pakko ilmoittaa mitään.Nyt on vain niin,että etenkin E30:n ja E36:n omistat kyselevät asiasta aika paljon.Siksi olisikin hyvä,että ne jotka ovat autoihinsa MUUTOKSIA ko.asiassa tehneet,kirjaisivat tietonsa tänne asiaa harkitsevan vertailtavaksi.Ei ollut tarkoitus,että kukaan vetäisi asiasta herneitä jos käsitti jutun jotenkin eri tavalla.Tarkoitukseni oli,että täällä osiossa olisi vain FAKTAA TIETOA,eikä keskusteluja,niin lopetan kirjoittelun itsekkin tähän.Kurratietoja lisää,kiitos.Last edited by Heguli 31; 14-01-2005, 17:15.
Comment
-
-
530dA Touring E39 -01
Orggis M-Sportfahrwerk ja korkeuden säätö takana, onkohan madallus jotakin 20-30 mm luokkaa, kertokaa ken tietää.
Vanteet: BMW Styling 32 8*17 ET20
Renkaat: 235/45/17
Hyvin pelaa, ei pahemmin vedä urissa ja sopusuhtaisen näköinen.E93 330d -09
F11 M550d Touring -12
E61 LCI 530xDA Touring -07
E39 LCI 530DA Touring -01
Comment
-
-
E30 -88 Cabi
Pudotettu 60/40, takakaarista pokkaukset taitettu.
Edessä: 215/40/17" +9" ET13.
Takana: 245/35/17" +10" ET13.
Empä ole huomannu, että ottais takaa kiinni. Eipä se kyllä toisaalta kovin (tarpeeksi) matalalta näytä, mutta toisaalta alusta ei myöskään ole mikään "kierre pois" ratkaisu. Edessä kun kääntää aivan tappiin toiseen suntaan ni hiukan ottaa kiinni johonki koteleen tjsp. Vanteiden ET on just passeli eipä vois pienemmällä/suuremmalla enää olla.Last edited by JiiP; 14-01-2005, 11:51.Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
-
E36 Sedan vakiokaaret ja madallettu 50/20
Kesällä
MIM Pesaro, 8x17, ET38, kumit edessä 215/45 ja takana 225/45.
Sopii ongelmitta, ET just kohillaan.
Talvella
ATS Type 10, 8x17, ET35, kumit 225/45
Sopii ongelmitta, ET just kohillaan.Last edited by hate79; 23-02-2006, 11:07.540ia m-sport touring -98
Ex bmw: e30 320 m-tech1 cabriolet, e36 328 m-sport touring, e36 325ia sedan
Comment
-
-
e36 touring= edessä 8,5x18" et 42 ja 225/40/18" , takana 9,5x18" et 41 ja 255/35/18 (tuo jo vähän ahdisti mutta kaarien pokkaus toi avun ongelmaan), en kuollakseni muista paljon oli pudotettu mutta jotkut eibachhit siellä oli. Ja kyllähän breyton myy nimenomaan e36 bemuun jopa 10x19 vannetta et 35:llä mutta kuka sen taikoo alle on toinen juttu.Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
Comment
-
-
E34 525ixA -96 tehtaan vakioalustasarjalla.
Kesärenkaat: Alkuperäinen kevytmetallivanne 7,5x16 ET 54
Continental Eco Contact 225/55 16"
Talvirenkaat: Alkuperäinen peltivanne 7,5x16 ET 54
Michelin Ivalo 205/55 16"
Ei raavi lokareihin (eikä paljon tienpintaankaan, vaan vie eteenpäin liukkauden määrästä riippumatta, kiitos nelivedon.)
Comment
-
-
Originally posted by Hemie39 sedan vm.-00 M-sport Einbach 30/30 alustasatsilla:
Kesäpyörät Avon ZZ1 225/40-18 vanne 8.5" 18et
Talvipyörä encore 225/45-17 vanne 8.5" 15et
-Molmmat luonnollisesti toimii lastista/olosuhteista riippumatta 100%sti.
-Ei vetelyä, eikä raapimisia.
Comment
-
-
VAG: Ei, vaan nimellisesti pudotus on sama molemissa, eli pudotus on vain tuo 30mm. Kuitenkin todellisuudessa tuo einbachin satsi pudottaa varsinkin etupäätä hieman enemmän kuin vako M-sport, mutta mitään tarkkaa en osaa sanoa. Mutua on että vakioon verrattuna etupään pudotus suhteessa vakioon on n.40mm ja takana tuo M-sportin vakio 30mm. Tämä einbachin pudotus on se ns.optimipudotus e39:iin jolloin suuntauksiin löytyy speksit, alustageometria on optimissa, mukavuudesta eikä käyttöominaisuuksista ei vielä tarvitse tinkiä, mutta meno on kaikin puolin tukevampaa. Pikkuisen alhaalla nuo M-etupuskimen sisälokaripullistukset Suomen talvessa aika-ajoin käyvät, mutta ainakin toistaiseksi on ehjänä pysynyt.
Comment
-
Comment