Originally posted by bmw330ci
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xenonien vaihto
Collapse
X
-
Kiitos linkeistä mut taidan tilata saksanmaalta Philips Ultinon 6000k polttimot.
Ainakin luin netistä että pitäis olla laadukkaat ja värisävykin olis hyvä.
Tuolta löytyy jos jotain muutakin kiinnostaa
http://www.laserlight.de/showlaser/k...oer.html#Xenon
Comment
-
-
Uusi vai vanha versio?
Yritin vaihtaa just xenoneita uusiin, mutta sormi meni suuhun. Ohjekirja sanoo ettei saa ite vaihtaa joten ei löydy apuja sieltä.
Tän näkönen kanta on varmaanki sen "3 torxia auki" -versio, vaikka auto onkin 12/99 (eli 10/98 jälkeen) tehty:
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostYritin vaihtaa just xenoneita uusiin, mutta sormi meni suuhun. Ohjekirja sanoo ettei saa ite vaihtaa joten ei löydy apuja sieltä.
Tän näkönen kanta on varmaanki sen "3 torxia auki" -versio, vaikka auto onkin 12/99 (eli 10/98 jälkeen) tehty:
Käännä irti kaapeli xenon-polttimon kannasta ja irrota suojakumi, käännä lukitus rengas auki ja se on siinä.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostTuo on vanhempi versio eli 9/98 saakka
Käännä irti kaapeli xenon-polttimon kannasta ja irrota suojakumi, käännä lukitus rengas auki ja se on siinä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
Minusta tuo on uudempi versio. Ainakin mulla on erilainen. Se koko pistokemötikkä ,joka on väriltään musta ja isompi kuin tuo uudempi punainen,on tässä vanhemmassa mallissa torxeilla kiinni siinä umpion pohjassa.Itse polttimo lähtee sitten vaan vetäisemällä irti.-BMW 530d Touring -14 LCI
-Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
-Zetor 6245-89
-David Brown 996 -76
-MF 35 -58
-Tunturi Super Sport -85
-Tunturi Super Sport -77
Comment
-
-
Originally posted by juhape View PostMinusta tuo on uudempi versio. Ainakin mulla on erilainen. Se koko pistokemötikkä ,joka on väriltään musta ja isompi kuin tuo uudempi punainen,on tässä vanhemmassa mallissa torxeilla kiinni siinä umpion pohjassa.Itse polttimo lähtee sitten vaan vetäisemällä irti.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostÖö, siis otin ton kuvan juuri äsken omasta 12/99 autosta. Eli ei kai auta ku vetää auki noi torxit vai onko tuossa joku jippo jota en tajuu?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Löysin vielä jostain saksalaiselta sivulta ohjeet ja uskalsin sit ruuvata nuo T-20 torxit auki. Ei meinannu silti se polttimo mihinkään lähteä kun sellainen kaksiosainen metallikynsi piti sitä yläreunasta kiinni. Sitä sitten vähän pienellä meisselillä vääntelin niin lopulta irtos. Torxien takasin ruuvaaminen oli aika tuskanen homma kun ei ollut oikein sopivaa työkalua (pientä räikkää). Paljon tiukempi ruuvata kiinni kuin auki.
Tuntu kyllä että ei näitä ole tosiaan itse vaihdettaviksi suunniteltu, ei ainakaan pimeessä ja kylmässä. Toinen jäi sitten paremmassa valossa vaihdettavaksi kun se vielä toimii.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
Xenon Polttimo D2s
Originally posted by bmw330ci View PostOtetaans vanha aihe ylös. Elikkäs mulla alkais oleen xenonpolttimot vaihtokunnossa niin mistäs porukka on tilannu/ ostanu laadukkaita polttimoita?
Xenonvalot.comissa on mielestäni aikas hintavia..eli onks tiedossa muita paikkoja?
Kiitos!
Comment
-
-
Originally posted by Kilpuri View PostVanha topic, mutta ajankohtainen aihe.
E91 ja Xenon-polttimon (kääntyvät valot) vaihto aiheena. Onko hommassa jotain huomattavaa/etukäteen tiedettävää?
Umpioiden takakannet ovat aika kanttiset irrotettavat mutta tällä kertaa kyseessä on voimalaji, nipsut aukeavat juuri niin kuin niistä voi päätelläkkin, tosin voimaa tarvitaan aika paljon.
Itse polttimoiden vaihdosta en osaa enempää sanoa, omat kokemukset rajoittuvat lähinnä angeleyesien polttimoiden vaihtoon ja pitkien kanssa tolskaamiseen.
Angelien polttimoiden vaihto onnistuu minulta jo irroittamatta mitään ylimääräistä ja vaikka pimeässä.Musta E90 330 xda -05 kaikilla mausteilla, Powered by Karala
Läppäleikkaukset, puslanvaihdot, jarrulevysorvaukset, jyrsin- yms. koneistushommat ja muuta teknistä vertaistukea E90:iin Nivalan seudulla: 0405113911
Comment
-
Comment