Originally posted by turomu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasien tummennukset
Collapse
X
-
Originally posted by jussituningOT kahtoppas ku oli tutun näkönen auto,muutaman kerran ollu kuskihommissa tolla ricerillä...siis nykysen omistajan aikana OT
OT juu japehan siitä riesan saiSanohan terveisiä jos näät!
X3 30d M-sport
exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316
Comment
-
-
Originally posted by ExorcistSuunnitelmissa olisi E36 coupen lasien tummennukset. Tarkoituksena kalvottaa kaikki paitsi tuulilasi. Olisiko jollain pistää kuvia päivä/yö autosta joissa on sivulaseissa (etu/taka) 50% kalvot, takalasissa 35% ja sivulaseissa 35%, takalasissa 20%.
Tarkoituksena noista toinen yhdistelmä hankkia. Lähinnä tuossa 50% epäillyttää se että huomaako noista edes kunnolla eroa. 35% taas muuten olisi itsestään selvä vaihtoehto, mutta tuleeko noista jo niin tummat että tarvii katsastukset ajella ikkunat auki ja vältellä poliiseja.
Comment
-
-
Tällä viikolla lähtenyt kahdella kaverillani etulaseista 50% kalvot pois.
No tuleepahan mulle asiakkaita lisää.
En ymmärrä, et jos kerran ollaan EU:ssa, niin eikö muualla euroopassa
saa tummentaa etusivulaseja ja eikö meillä pitäisi olla yhteiset säännöt tms..
Mä tossa just suunnittelin, että tohon mun coupe projektiin
vaetäisin lakan missä mustaa massaa seassa. Sen saa helposti kiillottamalla sitten vaaleemmaksi, jos poliisit rupee sitä kyselemään, että miten on näin tummat, vaikka ei ole kalvoja.
Comment
-
-
Originally posted by loyalTällä viikolla lähtenyt kahdella kaverillani etulaseista 50% kalvot pois.
No tuleepahan mulle asiakkaita lisää.
En ymmärrä, et jos kerran ollaan EU:ssa, niin eikö muualla euroopassa
saa tummentaa etusivulaseja ja eikö meillä pitäisi olla yhteiset säännöt tms..
Mä tossa just suunnittelin, että tohon mun coupe projektiin
vaetäisin lakan missä mustaa massaa seassa. Sen saa helposti kiillottamalla sitten vaaleemmaksi, jos poliisit rupee sitä kyselemään, että miten on näin tummat, vaikka ei ole kalvoja.
Comment
-
-
Kaverin autossa on kelmut etusivulaseissa ja rekkariotteessa on merkintä poikkeusluvasta, eli on mahdollista saada lailliseks.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by loyalMilloin tuo poikkeuslupa on myönnetty? Ja lukeeko minkä takia?Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by matti.hei taida kukaan tietää et mikä paikka tummentaa jyväskylässä sähköllä. tekee kuulemma aika edullisestikin. ois vaa kiva tietää.Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
Comment