Originally posted by larmatin
Koneen käydessä 13.8V ja n.20A kylmänä 276W. Varsinkin, jos on eri akku, iso n.90Ah, siitä voisi ottaa n.30min 60A, eikä olisi täysin tyhjä. Tuo olisi sitten n.800w.
Mielummin enemmän tehoa pienessä ajassa, kuin pari tuntia parilla watilla. Nuo uudet 200-300W säteilylämmittimet kuulemma kun eivät oikein lämmitä pakkasilla, vaikka ovat virroissa yli pari tuntia.
S-mersussa oli itsellä joskus 5kW eberi + 2kW letkulämppäri, noilla lämpesi pakkasella kone (8,5l vesitila + 6l öljyä) ja sisätilat 5-10 minuutissa.
Imatran Voiman (tm) laturi olisi kuitenkin suotava, kun latausvirrat ja ajat omalla laturilla aikas pienet, ainakin, jos meinaa käyttää kahta isoa akkua (auton oma + 90Ah).
Ehkä myös termostaatti noille hehkuille, +25'C bensakoneelle, diesel +10'C?
Comment