Ajattelin täältä kysyä apua vaikka Bimmeri ei olekaan (Harrastevanhukseni Ke20 -75) , mutta eipä se vika merkkiä katso. Eli vika seuraavaa: Auton hankkiessani ilmeni että virtapuola oli väärin kytketty ja siitä johtuen pashana. No laitoin vieressä olevasta 316:sesta puolan ja jes, toimi kuin unelma...Viikkojahan se sitten toimikin, kunnes eilen yritin heittää auton käymään, niin kaasu pohjassa jaksoi juuri, ja juuri yskiä tyhjäkäyntiä + sammui. Kokeilin kädellä puolaa, niin oli kuuma. Otin kaapista taas uuden ehdokas-puolan ja kytkin kiinni, niin kävi vähän paremmin, ja jopa kahdella pytyllä
Eli muistelisin että sillä oli merkitystä laittaako kärjettömän vehkeen puolan kärjelliseen ja päinvastoin. Kultani on kärjetön, ja sellaisesta mallista myöskin puolat olivat. Onko siis jollain muullakin merkitystä, eli jotain arvoja yms.? Missä vika jos polttaa puolan? Jakaja pashana-ko? Miksi käy tyyliin yhdellä-kahdella sylinterillä? Joku muu vika kenties? Autosähkö-gurut neuvokoot, kiitos. T: Leimallekin olisi kiva päästä...ajamalla...
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Comment