Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 325IA vm.1991. Penkitys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomi T
    BTCF Member
    • Apr 2003
    • 3844
    • Nokia

    #16
    Originally posted by Lanttu
    Voitko olla absoluuttisen varma siitä, ettei joku ole vaihtanut joskus 320:sen moottoria autoosi, jupussin?
    Melko rajut tehot/väännöt olisi M50B20:stä.
    BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
    ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
    ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
    BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
    BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

    ex. 53*BMW

    Comment

    • KRÄKÄ
      Newbiemmer
      • Aug 2006
      • 25

      #17
      Eiks noita kakspuolikkaita koneita oo myöskin tehty 170 heppaseksi versioksi?

      Comment

      • tepi_
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2185
        • TKu

        #18
        Originally posted by KRÄKÄ
        Eiks noita kakspuolikkaita koneita oo myöskin tehty 170 heppaseksi versioksi?
        Eipä taida mallimerkinnällä M50B25 olla...E30, saa M20B25 missä n.170 heppaa..

        Comment

        • eeki
          BTCF Member
          • Jul 2003
          • 1966
          • HKI

          #19
          E36 323i:ssa oli tietysti M52B25, mutta sen kyllä erottaa kauas varsinkin vanoksettomasta M50B25:sta - öljykorkki lähempänä koneen etuosaa, vanos-kyhmy kannen etupuolella. Siinä olisi toki se 170hp, mutta vääntöä pitäisi silti olla saman verran kuin 325:ssa.
          Ducati 998 -02 //

          Comment

          • KRÄKÄ
            Newbiemmer
            • Aug 2006
            • 25

            #20
            oisko kompuuteri euron säästö ohjelmalla? joku vikakoodi päällä...

            Comment

            • mizter
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2006
              • 245
              • Turku

              #21
              vanhaa topikkia nyt vähän lainaan ku on samasta aiheesta kyse.

              eli paljonko ilmastointi päälle kytkettynä suunnilleen syö tehoja pois käytöstä? tuli meinaan mieleen kun tuli käytyä e36 325i:lla tuolla sporttiauton penkkipäivillä ja teho oli 192hv ja 240nm ja autossa remus catback + schnitzer lastu ja olin tuon ilmastoinnin unohtanut päälle, kun ei meinaan toimi se ilmastoinnin napin ledivalo..
              Impreza WRX STI Vers.IV -99


              ex: e36 325i cabrio -94
              ex: e34 520i -88
              ex: e30 316 -86
              ex: e34 M5 -89
              ex: e36 325i -91
              ex: e36 320i -92

              Comment

              • Lanttu
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 1643

                #22
                Riippuu kovasti autosta, mutta yleisesti 3-5 %.

                Comment

                • Autobahnboy
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2006
                  • 400
                  • Espoo

                  #23
                  Originally posted by mizter View Post
                  vanhaa topikkia nyt vähän lainaan ku on samasta aiheesta kyse.

                  eli paljonko ilmastointi päälle kytkettynä suunnilleen syö tehoja pois käytöstä? tuli meinaan mieleen kun tuli käytyä e36 325i:lla tuolla sporttiauton penkkipäivillä ja teho oli 192hv ja 240nm ja autossa remus catback + schnitzer lastu ja olin tuon ilmastoinnin unohtanut päälle, kun ei meinaan toimi se ilmastoinnin napin ledivalo..
                  Jostain ymmärsin näin, että vaikka ilmastointi olisi päällä, niin maksikierroksilla se kytkeytyisi pois. Korjatkaa toki jos asia näin ei ole, mutta sanoisin, että kys. olettamuksen mukaan ei kannata toivoa autossa olevan enempää tehoja. Et kuullu penkittäessä kompuran naksetta?:think

                  Comment

                  • Ändi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2004
                    • 1292
                    • Pori

                    #24
                    jupussin: Laskiko penkki itte voimansiirto häviön vai oliko se itse lisätty??

                    jollen väärin tosta sun käppyrästä kattonu niin 18% voimansiirtohäviötä automaatille on aikast vähän.

                    oon antanu itseni ymärtää et manuaalillakin yleisesti häviö on 19% luokkaa.
                    Last edited by Ändi; 10-03-2007, 03:34.
                    sigpic
                    E46 2d 330 -02
                    EX.
                    E36 2d 328 -97
                    e92 335d -07
                    330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
                    Audi S4 -99 (324hp/497nm)
                    Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
                    Bmw 325 iA 2D -93
                    Bmw 325 4d -92

                    Comment

                    • mizter
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2006
                      • 245
                      • Turku

                      #25
                      enpä nyt satu muistamaan naksuttiko se ku ei siihen enää niin kiinnitä huomiota.. tosta pois kytkeytymisestä oon isoilla kierroksilla kans kuullu mut onkos tuo ihan mutua?
                      Impreza WRX STI Vers.IV -99


                      ex: e36 325i cabrio -94
                      ex: e34 520i -88
                      ex: e30 316 -86
                      ex: e34 M5 -89
                      ex: e36 325i -91
                      ex: e36 320i -92

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎