E36 konepelti ei aukene eikä sulkeudu
Voi helevetin perkele.. kävi justiinsa e36:ssa niin että ku vaihoin kuskin puolen lyhyen valon polttimen niin unohin laittaa sen muoviläpyskäkannen kiinni valon taakse ja se jäi nyt konepellin/moottorin väliin jumiin silleen että konepelti meni oikeelta puolen kiinni ja kuskin puolen jäi raolleen. Ongelma ois se että konepeltiä ei saa nyt auki eikä kiinni. Jos avaan konepeltiä vivusta auton sisältä niin ei tapahu mitään (vivun tuntuma aluks löysä ja lopuks jäykkä, tosin normaalisti löysän alueella jo aukeis) ja sormet saan konepellin välistä siihen avauskahvaan mutta kahvan vivusto haroo jotenkin tyhjää ku se on niin kevyt painaa ja mitään ei tapahu. Koitin rynkyttää konepeltiä mutta en saa sitä kiinnikkään. Eli konepelti pitäs saaha nyt joko kiinni tai auki. Jos sen sais kunnolla kiinni ni sen sais aukikin vivusta.
Auttakee?
Ps. kaiken kruunaa se etten saanut uutta topikkia auki jostain syystä joten oli pakko käyttää tätä vanhaa. Ei ole mun päivä tänään....
Voi helevetin perkele.. kävi justiinsa e36:ssa niin että ku vaihoin kuskin puolen lyhyen valon polttimen niin unohin laittaa sen muoviläpyskäkannen kiinni valon taakse ja se jäi nyt konepellin/moottorin väliin jumiin silleen että konepelti meni oikeelta puolen kiinni ja kuskin puolen jäi raolleen. Ongelma ois se että konepeltiä ei saa nyt auki eikä kiinni. Jos avaan konepeltiä vivusta auton sisältä niin ei tapahu mitään (vivun tuntuma aluks löysä ja lopuks jäykkä, tosin normaalisti löysän alueella jo aukeis) ja sormet saan konepellin välistä siihen avauskahvaan mutta kahvan vivusto haroo jotenkin tyhjää ku se on niin kevyt painaa ja mitään ei tapahu. Koitin rynkyttää konepeltiä mutta en saa sitä kiinnikkään. Eli konepelti pitäs saaha nyt joko kiinni tai auki. Jos sen sais kunnolla kiinni ni sen sais aukikin vivusta.
Auttakee?
Ps. kaiken kruunaa se etten saanut uutta topikkia auki jostain syystä joten oli pakko käyttää tätä vanhaa. Ei ole mun päivä tänään....
Comment