Sarjassamme aloitteleva bemaristi kyselee:
Elikkä autona on BMW E30 316i -89, jonka takalaseista pitäisi saada edellisen omistajan laittamat "tummennukset" pois. Kyseiset tummennukset antavat vain hieman sinertävää sävyä ja lisäksi ovat repeilleet laidoista ja takalasissa saumat on päin persausta.
Tilalle olisi tarkoitus laittaa semmoista 5% valoa läpäisevää kalvoa.
Ongelmana on, että kalvo lähtee lasista irti kuin purkka tukasta. :? Kalvo on vanhaa ja ohutta, joten vetämällä sitä ei saa irti. Uusien tummennuksien mukana tuli pieni lasta, jolla olen kihnuttanut toisen sivulasin jo miltei puhtaaksi. Tämä tosin on älyttömän hidasta ja lisäksi törmäsin jo seuraavaan ongelmaan. :|
Takalasi. Siitä kun ei voi mennä kihnuttamaan kalvoa pois samalla tavoin kuin sivulaiseista, tai muuten saan sanoa heippa lämmityslangoille. :(
Yksi ratkaisu olisi vetää takalasiin uusi kalvo raa-asti entisen päälle.
Siispä pyydänkin vinkkejä, miten kalvon saisi helposti ja siististi pois. :|
Elikkä autona on BMW E30 316i -89, jonka takalaseista pitäisi saada edellisen omistajan laittamat "tummennukset" pois. Kyseiset tummennukset antavat vain hieman sinertävää sävyä ja lisäksi ovat repeilleet laidoista ja takalasissa saumat on päin persausta.
Tilalle olisi tarkoitus laittaa semmoista 5% valoa läpäisevää kalvoa.
Ongelmana on, että kalvo lähtee lasista irti kuin purkka tukasta. :? Kalvo on vanhaa ja ohutta, joten vetämällä sitä ei saa irti. Uusien tummennuksien mukana tuli pieni lasta, jolla olen kihnuttanut toisen sivulasin jo miltei puhtaaksi. Tämä tosin on älyttömän hidasta ja lisäksi törmäsin jo seuraavaan ongelmaan. :|
Takalasi. Siitä kun ei voi mennä kihnuttamaan kalvoa pois samalla tavoin kuin sivulaiseista, tai muuten saan sanoa heippa lämmityslangoille. :(
Yksi ratkaisu olisi vetää takalasiin uusi kalvo raa-asti entisen päälle.
Siispä pyydänkin vinkkejä, miten kalvon saisi helposti ja siististi pois. :|
Comment