Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tummennusten poistaminen -yhdistetty topikit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JamBBa
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 362
    • Vantaa

    #31
    Tänk juu. Täytyy varautua tolla liimanpoistoaineella kun operaatioon ryhtyy.

    Stone: Kaikki kalvot lähtee pois, liian tummat. Sait myös privaa!
    Say NO to signatures!

    Comment

    • Stone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 4074
      • Helsinki

      #32
      Toi liimanpoistoaine onkin hyvä tietää jos on kerran pätevää tavaraa. Tietääkös Muggo mitä tökötti maksaa?
      E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
      VW Pornstarter (työjuhta)
      Dodge RAM Cummins (venejuhta)
      Finnmaster T8







      Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

      Comment

      • eerola
        Newbiemmer
        • Sep 2005
        • 17
        • Pirkanmaa

        #33
        Apteekin alkoholikin toimii hienosti.
        -T

        Comment

        • rekke
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 51

          #34
          pensalla lähtee kans

          Comment

          • Pite^
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2005
            • 465
            • Haapavesi

            #35
            Originally posted by rekke
            pensalla lähtee kans
            Itse en ainakaan menis läärään bensalla auton sisälle, meinaa sen verran haista kuitenki
            Team Ryyppymäki

            Comment

            • JuRi
              Bimmer Rookie
              • Mar 2005
              • 147
              • Kotka

              #36
              paineilmalla.

              Comment

              • mukko
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2003
                • 5965
                • Uleåborg

                #37
                ........
                Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:33.
                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                Comment

                • Rocla
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2002
                  • 7692
                  • Kajaani

                  #38
                  Ksyleenillä otin itse liimat, tosin lasit oli irrallaan. Voipi aiheuttaa miehekkäät pääsäryt toi ksyleeni huuru autossa latratessa.
                  Olli.

                  Comment

                  • Stone
                    BTCF Member
                    • Jan 2005
                    • 4074
                    • Helsinki

                    #39
                    Originally posted by Rocla
                    Ksyleenillä otin itse liimat, tosin lasit oli irrallaan. Voipi aiheuttaa miehekkäät pääsäryt toi ksyleeni huuru autossa latratessa.
                    oikeastaan ihan sama millä liuottimella touhuaa auton sisällä niin aktiivihiili on AIVAN pakollinen naamari
                    E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                    VW Pornstarter (työjuhta)
                    Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                    Finnmaster T8







                    Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                    Comment

                    • Tommi//e46
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2009
                      • 52
                      • Länsi-Suomi

                      #40
                      Jaahas,nostetaanpas ikivanhaa topikkia. Elikkäs omasta autosta haluisin kanssa nuo tummennukset pois,kun vähän liian tummat on omaan silmään,eli miten on ton takalasin kanssa? Kuinka helposti ne lämmityslangat sieltä tulee mukana? Vai vienkö suoraan johonkin liikkeeseen ja maksan (taas) itseni kipeäksi?

                      Comment

                      • hoocee325
                        BTCF Member
                        • Mar 2006
                        • 153

                        #41
                        Originally posted by Tommi//e46 View Post
                        Jaahas,nostetaanpas ikivanhaa topikkia. Elikkäs omasta autosta haluisin kanssa nuo tummennukset pois,kun vähän liian tummat on omaan silmään,eli miten on ton takalasin kanssa? Kuinka helposti ne lämmityslangat sieltä tulee mukana? Vai vienkö suoraan johonkin liikkeeseen ja maksan (taas) itseni kipeäksi?
                        heps.. jos löytyy kuumailmapuhallin talosta niin sillä lämmittää kalvoa ja samalla repii sitä mukaa kun liima lämpee (se vanha liima haisee sitte ihan oksennukselle).. sen jälkeen liimajäämät voi pyyhkiä pois vaikka tinneriin kastetulla rätillä jonka jälkeen lasi tietysti pestään siihen sopivalla aineella..

                        Comment

                        • VilleZi
                          BTCF Member
                          • Apr 2009
                          • 89
                          • Raahe

                          #42
                          Jos vielä tähän samaan aiheeseen postaa turhan kysymyksen.
                          Eli kuinkahan v-mäinen operaatio tuo takalasin tummennus on? ja miten se kannattaa suorittaa?
                          (Tummentamassa ensimmäistä kertaani...)

                          Olen kuullu jostain että sen voisi tehdä monessa osassa, mutta en tiedä minkälainen tilkkutäkki siitäkin tulisi. Kuulemma etenkin tuo lasin kaareva muoto olisi jotenkin hankala...
                          Kulkineet:
                          BMW e38 740i 6-gang
                          BMW e30 316i->320i->325i prjkt.

                          Comment

                          • pete81
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2004
                            • 2056
                            • .........

                            #43
                            Originally posted by VilleZi View Post
                            Jos vielä tähän samaan aiheeseen postaa turhan kysymyksen.
                            Eli kuinkahan v-mäinen operaatio tuo takalasin tummennus on? ja miten se kannattaa suorittaa?
                            (Tummentamassa ensimmäistä kertaani...)

                            Olen kuullu jostain että sen voisi tehdä monessa osassa, mutta en tiedä minkälainen tilkkutäkki siitäkin tulisi. Kuulemma etenkin tuo lasin kaareva muoto olisi jotenkin hankala...
                            Kyllä se kaarevassa lasissa onnistuu parhaiten kun tekee muutamasta poikittain olevasta soirosta sen takalasin, huolella kun tekee niin ei juurikaan ne soirojen välit ulospäin näy. Yhdestä palasta takalasin tekeminen ei ole enään niin helppoa jos ei ole homma hanskassa.

                            Comment

                            • VilleZi
                              BTCF Member
                              • Apr 2009
                              • 89
                              • Raahe

                              #44
                              Originally posted by pete81 View Post
                              Kyllä se kaarevassa lasissa onnistuu parhaiten kun tekee muutamasta poikittain olevasta soirosta sen takalasin, huolella kun tekee niin ei juurikaan ne soirojen välit ulospäin näy. Yhdestä palasta takalasin tekeminen ei ole enään niin helppoa jos ei ole homma hanskassa.
                              Selvä juttu, kiitos vinkeistä.
                              Taidanpa yrittää kuitenkin tehdä ensin yhdestä kokonaisesta palasta, pyytää vaikka kaveria apuun joka on ennenkin tehnyt noita tummennuksia.
                              Kulkineet:
                              BMW e38 740i 6-gang
                              BMW e30 316i->320i->325i prjkt.

                              Comment

                              • cricke
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2003
                                • 1977
                                • espoo

                                #45
                                Originally posted by VilleZi View Post
                                Selvä juttu, kiitos vinkeistä.
                                Taidanpa yrittää kuitenkin tehdä ensin yhdestä kokonaisesta palasta, pyytää vaikka kaveria apuun joka on ennenkin tehnyt noita tummennuksia.
                                ite tein joskus 2d e30sen takalasin yhestä palasta, oli todella helppoa vaikkei ollut kun muutamat ikkunat tummentanut ennen.helpotti kummasti kun otti takalasin kokonaan irti, joka oikeesti ainakin e30:sessä on aika nopea homma.
                                E38 740ia -94
                                E46 316 -00
                                Volvo S60
                                EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
                                E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎