Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Jaahas,nostetaanpas ikivanhaa topikkia. Elikkäs omasta autosta haluisin kanssa nuo tummennukset pois,kun vähän liian tummat on omaan silmään,eli miten on ton takalasin kanssa? Kuinka helposti ne lämmityslangat sieltä tulee mukana? Vai vienkö suoraan johonkin liikkeeseen ja maksan (taas) itseni kipeäksi?
Jaahas,nostetaanpas ikivanhaa topikkia. Elikkäs omasta autosta haluisin kanssa nuo tummennukset pois,kun vähän liian tummat on omaan silmään,eli miten on ton takalasin kanssa? Kuinka helposti ne lämmityslangat sieltä tulee mukana? Vai vienkö suoraan johonkin liikkeeseen ja maksan (taas) itseni kipeäksi?
heps.. jos löytyy kuumailmapuhallin talosta niin sillä lämmittää kalvoa ja samalla repii sitä mukaa kun liima lämpee (se vanha liima haisee sitte ihan oksennukselle).. sen jälkeen liimajäämät voi pyyhkiä pois vaikka tinneriin kastetulla rätillä jonka jälkeen lasi tietysti pestään siihen sopivalla aineella..
Jos vielä tähän samaan aiheeseen postaa turhan kysymyksen.
Eli kuinkahan v-mäinen operaatio tuo takalasin tummennus on? ja miten se kannattaa suorittaa?
(Tummentamassa ensimmäistä kertaani...)
Olen kuullu jostain että sen voisi tehdä monessa osassa, mutta en tiedä minkälainen tilkkutäkki siitäkin tulisi. Kuulemma etenkin tuo lasin kaareva muoto olisi jotenkin hankala...
Kulkineet: BMW e38 740i 6-gang BMW e30 316i->320i->325i prjkt.
Jos vielä tähän samaan aiheeseen postaa turhan kysymyksen.
Eli kuinkahan v-mäinen operaatio tuo takalasin tummennus on? ja miten se kannattaa suorittaa?
(Tummentamassa ensimmäistä kertaani...)
Olen kuullu jostain että sen voisi tehdä monessa osassa, mutta en tiedä minkälainen tilkkutäkki siitäkin tulisi. Kuulemma etenkin tuo lasin kaareva muoto olisi jotenkin hankala...
Kyllä se kaarevassa lasissa onnistuu parhaiten kun tekee muutamasta poikittain olevasta soirosta sen takalasin, huolella kun tekee niin ei juurikaan ne soirojen välit ulospäin näy. Yhdestä palasta takalasin tekeminen ei ole enään niin helppoa jos ei ole homma hanskassa.
Kyllä se kaarevassa lasissa onnistuu parhaiten kun tekee muutamasta poikittain olevasta soirosta sen takalasin, huolella kun tekee niin ei juurikaan ne soirojen välit ulospäin näy. Yhdestä palasta takalasin tekeminen ei ole enään niin helppoa jos ei ole homma hanskassa.
Selvä juttu, kiitos vinkeistä.
Taidanpa yrittää kuitenkin tehdä ensin yhdestä kokonaisesta palasta, pyytää vaikka kaveria apuun joka on ennenkin tehnyt noita tummennuksia.
Kulkineet: BMW e38 740i 6-gang BMW e30 316i->320i->325i prjkt.
Selvä juttu, kiitos vinkeistä.
Taidanpa yrittää kuitenkin tehdä ensin yhdestä kokonaisesta palasta, pyytää vaikka kaveria apuun joka on ennenkin tehnyt noita tummennuksia.
ite tein joskus 2d e30sen takalasin yhestä palasta, oli todella helppoa vaikkei ollut kun muutamat ikkunat tummentanut ennen.helpotti kummasti kun otti takalasin kokonaan irti, joka oikeesti ainakin e30:sessä on aika nopea homma.
Comment