näitä voin suositella... hintaa tuli 43e kotiin kannettuna, eikä mene tullimaksuja. väri vastaa ehkä jotain 6000k xenoneita. hiukan siis sinertävämmät mitä vakio xenonit, mutta tossa mun huonossa kännykamera kuvassa menny liian siniseksi ja kirkkaus vähän vääristyy. vähän paksumman O-renkaan jos löytäis jostain, niin tulis hiukan tukevammin kiinni. eikä edes herjaa palaneesta polttimosta...
Meneekö nämä e60 heittämällä paikoilleen, kun on toinen parkki pimeänä ja orkkiksillakaan ei kiinostais jatkaa...ja ibrightit on mulle liian $$$.
Ois ketään halukasta joka tilaisi vaikka nuo minulle kun en ole jaksanu opetella tuota ebaytä.
Meneekö nämä e60 heittämällä paikoilleen, kun on toinen parkki pimeänä ja orkkiksillakaan ei kiinostais jatkaa...ja ibrightit on mulle liian $$$.
Ois ketään halukasta joka tilaisi vaikka nuo minulle kun en ole jaksanu opetella tuota ebaytä.
sopii suoraan. eipä nuo ole kun muutaman kympin kalliimmat suomessakaan, jos ei osaa ulkomailta tilata...
Noin vuosi sitten ostin Pititekiltä tuollaiset samanlaiset ja hyvin ovat toimineet. Radion kuuluvuus kyllä heikkenee(tietyillä asemilla) kun laittaa parkit päälle, eli jotain häiriötä niistä tulee.
E46 320d sedan vm-02
museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68
Noin vuosi sitten ostin Pititekiltä tuollaiset samanlaiset ja hyvin ovat toimineet. Radion kuuluvuus kyllä heikkenee(tietyillä asemilla) kun laittaa parkit päälle, eli jotain häiriötä niistä tulee.
Mä en kyllä radion toimivuudessa eroja huomannut. Kun muutenkin tuo E39:n antenni on aika kehno verrattuna moneen muuhun... Toki kaikki kanavat nyt täällä kuuluu mitkä pitääkin, mut sitten kun ajoon lähtee vähän kauemmas niin ei meinaa mitään löytyä Voisi kyllä melkein kokeilla laittaa vanhat originaalit takaisin kun tonne pohjanmaalle seuraavan kerran lähtee, ja tekisi ihan kliinisen testin Mut näin vaan muistelisin, että paska se viritin/antenni oli muutenkin.
Piritek ei muuten enää myy noita ledejä, just ton radiohäiriön vuoksi. Itelläki oli semmoset aikoinaan, mutten huomannut radiossa probleemaa.
Olen kans ite ettinyt vaihtoehtoa Ibrighteille. Jotenkin tuntuu, että 100+ euroa jostain vitun ledeistä on aivan liikaa. Tuota bemu2000:n ehdottamaa mallia on kritisoitu täälläkin siitä, että ne hajoaa herkästi ja vaihtaa väriä. Joten enpä tiiä nyt sitte...
Jos jollain olis ehdottaa jotain Ibrightin kaltaista lähellekkään, niin ehdottakaa!
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kau...22BMW%20LED%22 Eivät päivällä järisyttavän kirkkaat mutta normihehkua kirkkaammat kuitenkin. Toinen pimeni samantien, tuli takuuseen uudet ja sen jälkeen reilu ½vuotta on toimineet moitteetta.
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kau...22BMW%20LED%22 Eivät päivällä järisyttavän kirkkaat mutta normihehkua kirkkaammat kuitenkin. Toinen pimeni samantien, tuli takuuseen uudet ja sen jälkeen reilu ½vuotta on toimineet moitteetta.
Nämä meni äsken paikalleen.
Liittimet perus-kiinalaatua, ei mahtunut millään vaikka oli olevinaan samanmalliset kuin orkkikset. Nauhahiomakoneella&puukolla vähän tavaraa pois, ja homma toimii.
Ei tosiaan niin kirkkaat kuin i-brightit, mutta hehkuja kirkkaammat.
Täysin saman väriset kuin orkkis-xenonit tosin, joten ei voi olla kuin tyytyväinen.
Parillä kympillä saa samanlaiset saksan puolelta.
Jos ei ole vielä löytynyt niin voisin autella tarvittaessa...
näitä voin suositella... hintaa tuli 43e kotiin kannettuna, eikä mene tullimaksuja. väri vastaa ehkä jotain 6000k xenoneita. hiukan siis sinertävämmät mitä vakio xenonit, mutta tossa mun huonossa kännykamera kuvassa menny liian siniseksi ja kirkkaus vähän vääristyy. vähän paksumman O-renkaan jos löytäis jostain, niin tulis hiukan tukevammin kiinni. eikä edes herjaa palaneesta polttimosta...
Comment