Led sisävalot sekoilee
Collapse
X
-
Päivitetty 2000-luvulle nuilla ledeillä
Siinä saa kyllä samalla perään alustavalot kun laittaa tommoset ledit tuonne rekkariin
-
Mulla oli kans sisävalot ja parkit.. niissä ei mitään ongelmaa mutta jostain syystä noi rekkarinvalot alko kettuilla.. toisaalta oliha ne mageet "tuningit" varsinki pimeelläOriginally posted by ^alexi^ View PostItellä taas ollu sisällä, rekkarivaloilla ja parkeissa ledit eikä mitään ongelmaa :think
Leave a comment:
-
Itellä taas ollu sisällä, rekkarivaloilla ja parkeissa ledit eikä mitään ongelmaa :thinkOriginally posted by Zeter View Postmulla oli led-rekkerinvalot autossa.. toimi aluks hyvin mutta vähänajan päästä alko kauhee disko ja välke.. kokeilin uuttakin mutta sama homma. Vaihoin takas orkkinlamput ja taas pelitti.. en sitte tiiä mikä siinä oli :think
Leave a comment:
-
mulla oli led-rekkerinvalot autossa.. toimi aluks hyvin mutta vähänajan päästä alko kauhee disko ja välke.. kokeilin uuttakin mutta sama homma. Vaihoin takas orkkislamput ja taas pelitti.. en sitte tiiä mikä siinä oli :think
Leave a comment:
-
Jos epäilet että siitä johtuis niin ei ole mikään suuri operaatio käyttää ne irti ja kokeilla vanhoilla.Originally posted by Naapuri81 View PostMorjens.
Asensin eilen led sisävalot autooni (e46 sedan)
Eteen 2* putkimallinen 36mm ja taakse t10 5w. Nehaän ei halunnu syttyä niin millään, välähti vain ku käytti virtoja. Sitten katos ne kaks oranssia pientä valoa mitkä löytyy sieltä lukuvalojen keskeltä.
Ja nyt huomasin, että ajovalot näyttää alas. Ne ei ees tottele sitä säätörullaa.
Ledvalot ostin motonetista, voikohan nämä häiriöt johtua niista?
Leave a comment:
-
No ei pitäs joo mutta toisaalta auton sähköt voi tehä mitä vaan :P
Jos ei sulake oo menny niin seuraavaks kannattas tarkistaa kai se sisävalon rele
Leave a comment:
-
Oletkos ottanut huomioon sen että ledeissä + ja - pitää yleensä olla oikeinpäin?
Leave a comment:
-
-
Led sisävalot sekoilee
Morjens.
Asensin eilen led sisävalot autooni (e46 sedan)
Eteen 2* putkimallinen 36mm ja taakse t10 5w. Nehaän ei halunnu syttyä niin millään, välähti vain ku käytti virtoja. Sitten katos ne kaks oranssia pientä valoa mitkä löytyy sieltä lukuvalojen keskeltä.
Ja nyt huomasin, että ajovalot näyttää alas. Ne ei ees tottele sitä säätörullaa.
Ledvalot ostin motonetista, voikohan nämä häiriöt johtua niista?Tags: None
Leave a comment: