Menee mittariston irroituksessa (E39) noin 3minuuttia.
Mittariston lasin irroituksessa menee noin 5-10 minuuttia, riippuu miten nopeasti hiffaat sen irroitus tavan. Helppo juttu ihan kaikille.
E36 lasi ei irtoa. :!: Joskus vois jakaa oikeeta informaatiotakin.
Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
Ex. MB C 200cdi farkku -03
Ex. Bmw 540iA T -98/99
Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)
Onkos joku muuten onnistunu purkamaan E38/E39/X5 mittaristoa enempää osiin. Meinaan vaan, että pitäiskö mustan muovipohjan ja koko koneiston lähtee erilleen (ilman viisareiden irrotusta) jos avaa ne kaikki snadit torxiruuvit? Tekis mieli kattoo sinne sisään mitä niille pikselivirheille vois tehdä, muttei jaksais hajottaa mitään... Avasin siis jo torxit, muttei näytä siltä, että se piirilevy irtois siitä muovipohjasta. Se valkonen muovilevy kyl tuntuu olevan löysässä...
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Jaahas kyllä sen osiks näköjään saa jahka painaa lisäks ne pari pientä muoviklipsii alas, mut ei sielt ikävä kyllä pääse kattelee sitä LCD:n kontaktia. Pitäis irrottaa viisarit eli antaa olla kun ei niihin kaikkiin oo rajotintappiakaan, menee vääriin kohtiin kuitenkin...
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
niitä viisareita ei ehkä kannata nyppiä irti! kokeiltiin ja tuli jotain vietereitä yms. syliin ja lämpömittarin viisari osoittelee nyt mihin sattuu!!
Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
Ex. MB C 200cdi farkku -03
Ex. Bmw 540iA T -98/99
Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)
Kävi siis ku entiselle mannelle ku rupes mittaria ruuvaamaan. Sulla jymähti viisarit ja toisilla pyöri paskaset sormenjäljet kilometrirullissa. Nooh ikävä asiahan se on...
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Minkä malliset nuo mittaristoon tulevat rinkulat ovat, eli onko ne ihan suorat rinkulat vaan vaiko semmoset vähän niin kuin L:n malliset eli tuleeko ne vähän myös siihen päälle vaiko vaan siihen sisäreunaan???
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Mulla ne alumiinirinkulat tulee jokusen millin myös siihen päälle ja ne on silleen viistoon koneistettu (sisäreuna suorassa kulmassa ja ulkoreuna n. 45 asteen kulmassa). Osa noista alumiinisista, joita on kaupan, on täysin suorakulmasia ja ehkä vähän sirompiakin kuin noi mun.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Eli jos ne on suorakulmaisia niin silloinhan siihen jää jokunen milli rakoa mittariston ja rinkulan väliin, niinkö? ..Eli =
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Noi on siis sellaset mitä meinasin suorakulmasilla ja siroilla, eli siis päältäpäin noi on suorat kun taas osa renkaista on vähä leveempiä tolleen edestä katottuna ja ne on usein myös viistottu, eli sisäreuna on lähempänä katsojaa ja sit laskee ulkoreunalle 45 asteen kulmassa kuten mun autossa. Noita rinkuloita saa ebaystä ainakin ja mun mielestä ne on fiksumman näkösii kuin peltiset.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Juu oli sen verran Helppo laittaa noi kromihässäkät,että 2,5 tuntia meni ennen kuin sai purettua mittariston... Kokonais aikaa meni 3 tuntia parit röökit siinä välissä.....
Millä liimalla nuo rinkulat kannattaa kiinnittää, ettei ne irtoa? Autossahan lämpötilanvaihtelut on aika suuria ja tärinöitä yms., joten pysyykö pikaliimalla vai pitääkö olla jotain "parempaa" liimaa? Millä olette laittaneet ja kuinka on pysynyt?
Kiitokset vinkeistä!
E46 320d sedan vm-02
museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68
Comment