...juuri näin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Airbag merkkivalo syttyi?!
Collapse
X
-
Löyty haulla aika vanha aihe mutta en viittiny uuttakaan tehdä.
Eli tuossa mun E39:ssä on semmonen vika että valo syttyy ja sammuu ihan miten sattuu. Välillä saattaa palaa pitkäänkin ja välillä on pitkiä aikoja ettei pala ollenkaan..... Ja välkkyy myös ajon aikana.
Vikakoodeja ei ole vielä luettu. Onko veikkauksia mistä voisi johtua?E61 535d -04
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostLöyty haulla aika vanha aihe mutta en viittiny uuttakaan tehdä.
Eli tuossa mun E39:ssä on semmonen vika että valo syttyy ja sammuu ihan miten sattuu. Välillä saattaa palaa pitkäänkin ja välillä on pitkiä aikoja ettei pala ollenkaan..... Ja välkkyy myös ajon aikana.
Vikakoodeja ei ole vielä luettu. Onko veikkauksia mistä voisi johtua?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostTäytyy käydä lähipäivinä luetuttamassa koodit.
Ihmetyttää vaan kun kaikki sanoo että valo jää palamaan vaikka vika korjattaisiinkin. Ja mulla tosiaan välkkyy ihan miten sattuu.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostNii mutta kun se valo siis sammuu välillä itestään ettei tarvii vikakoodeja nollata.
Joku foorumilainen varmasti lukaisee vikakoodit niin ei tarvitse laakkoselle mennä..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Comment
-
Comment