Ecua ei tarvitse vaihtaa. Saat säädettyä bensapaineella tarpeeksi.
Näillä menee vakio 2.5 nenkin jo yli 300hp:n, 3 litraisen kanssa lähtisin tavoittelemaan suoraan 400hp takapyörä tehoa. Kannattaa samalla uusia kytkin esim 3 levyinen tilton pitää juuri ja juuri tarpeeksi. Vaihdelaatikon käyttöikä noilla teholla alkaa olla lyhyt mutta ensimmäisen jälkeen suosittelen esim tremec
Vähän hakusessa noi sun tehot tosta mut kuiteskin kaks imunokkaa on ja peltisarja 2,5 x2 putket tukee taakse asti . Katteja ei ole. Vapari tulossa kansi saatiin tänään kiinni viilaukset ja ruuvaukset tuottu tulosta . Ja sit taas talliin
mazajns, unohdit ram-air snorkkelin, mikä voi tehdä mummon vanhasta mehukannusta, sukkahousuista ja lasikuitukitistä. +100hp isoilla nopeuksilla
Joo mullahan menee pakoputki suoraan essolle pöytään missä tunnut säkin vinkkiä corollaas kaivavan mut hei ota suodatin pois ja öljyt niin kevenee kummasti huhujem mukaan sais vielä 76hp lisää kum vähemmän rattailla ja männillä vastusta pyöriä.
No ensinnäki noilla nokilla päästä lähellekkää 300 kaakkia itellä on 270 10,5 nostolla nokat tulossa omaa stroker M50 ja ei niilläkään kuuhu mennä ja ite hommasin Ms3 meinasin kyllä varmaan hommata tuon Maxxecun siitä on kuullu vaan hyvää ja muutenki ahtosuunitelmat menos
Moottorinohjaus itsessään saa maksaa noin 500e NOIN ! Käytetty kelpaa hyvin. Uus megakin himottelis mut kuulemma huonot säätö mahdollisuudet
Ota nyt huomioon että s52b32us on 3.2 litrainen M50 moottori jo tehtaalta. Siinäkin taisi olla 260asteiset nokat jo vakiona? ja ilmoitettu teho 240hv.
Mutta jos sinä teet 3 litraisen 2 imunokalla (240asteiset) niin onhan siinä varmasti yli 300hv... Vai mitä luulet?
Vähän hakusessa noi sun tehot tosta mut kuiteskin kaks imunokkaa on ja peltisarja 2,5 x2 putket tukee taakse asti . Katteja ei ole. Vapari tulossa kansi saatiin tänään kiinni viilaukset ja ruuvaukset tuottu tulosta . Ja sit taas talliin
300hv tehoilla sun pitää tuottaa huipputeho luokkaa 7500rpm kierroksilla.
Noi stanut imunokat tuottaa maksimin siinä 6000rpm kohdalla. Vaikka jeesus ajoittais niitä.
Mitäs kansi virtas ennen ja jälkeen viilauksen? Vaikka 12mm nostolla?
Ota nyt huomioon että s52b32us on 3.2 litrainen M50 moottori jo tehtaalta. Siinäkin taisi olla 260asteiset nokat jo vakiona? ja ilmoitettu teho 240hv.
Mutta jos sinä teet 3 litraisen 2 imunokalla (240asteiset) niin onhan siinä varmasti yli 300hv... Vai mitä luulet?
En ole sanonut että voimaa on 300 jo nyt vaan tavoite tämä tehdään pikkuhiljaa persdynolla ensin sittenkun alkaa tuntuu hyvältä vie penkkiin tällä hetkellä varmasti 230 . 2 imunokkaa peltisarja, kunnon chippi, sport suodatin, vähän paksumpi kannen tiiviste, kanteen milli koskettu, bensapaineen säädin.
En ole sanonut että voimaa on 300 jo nyt vaan tavoite tämä tehdään pikkuhiljaa persdynolla ensin sittenkun alkaa tuntuu hyvältä vie penkkiin tällä hetkellä varmasti 230 . 2 imunokkaa peltisarja, kunnon chippi, sport suodatin, vähän paksumpi kannen tiiviste, kanteen milli koskettu, bensapaineen säädin.
Mitähän mahdat hakea paksummalla kannentiivisteellä?Koska eiköhän kannattais mieluummin saada puristuksia korkeammaksi kuin laskea niitäJa käyppäs nyt lähtötilanteessa penkittämässä (saatat tuloksesta jopa yllättyä) ja sitten viritysten jälkeen
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Mitähän mahdat hakea paksummalla kannentiivisteellä?Koska eiköhän kannattais mieluummin saada puristuksia korkeammaksi kuin laskea niitäJa käyppäs nyt lähtötilanteessa penkittämässä (saatat tuloksesta jopa yllättyä) ja sitten viritysten jälkeen
Nimenomaan lasken niitä ja mahdollistan turbon toiminnan siksi etsin kunnon moottorinohjaustakin mutta ensin se täytyy saada vapari 300 rikki.
Tomqqa suosittelen lukemaan vähän muiden juttuja noista virityksistä. Esim tämä m30b34 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread....115909&page=22. Se että pääset 100hp litra vaatii vähän muutakin kuin sport suodattimia ja tuninki pakosarjoja.
Minulla on spoileri- lehden jutut on nyt vähän liikaa kolahtanut nuppiin. Vaikkakin niissäkin on nykyään ihan hyviä juttuja viritykseen liittyen. Tuosta minunkin viestistä jos ottaa vittuilun pois niin siitä ei paljon jää
Yhden "onnistuneen" m50b25 moottorin virityksen penkittäneenä. Oikeilla virinokilla, venttiilinjousi sarjalla, läppärungoilla, Säädettävällä moottorinohjauksella saatiin n.250 hp irti. Alakierrosten kärsiessä silloin . Tuostakin kun lasket, nokat n.1500e?, venajouset 700? läppärungot 500e? ruisku 500e. Nopeasti on sun 4000e mennyt eikä moottorista irtoa silti edes sitä 240heppaa.
Last edited by mazajns; 13-06-2014, 00:11.
Reason: Korjausta: on thyyningi lehdissä jotain faktaakin
Lasketko purkkaria jo vaparissa vai vasta kun olet saanut sen 300hv rikki?
Vasta sen jälkeen. Ton homman pointti on että autosta saadaan helpolla ja suht halvallakin tehoja niin että ne kestää ja ei tehdä essonbaarin ohjeilla ja hong kong tavaroilla paskaa joka kestää viikon ja sit taas itketää foorumilla miks näin kävi.. NO VITTU KUN OSTAT PASKAA! Eli ekana vaparina 300 tavote sit aletaan taputtelee ropellia/remmiä kiinni projekti etenee motivaation ja sekavuustilan mukaan
Tomqqa suosittelen lukemaan vähän muiden juttuja noista virityksistä. Esim tämä m30b34 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread....115909&page=22. Se että pääset 100hp litra vaatii vähän muutakin kuin sport suodattimia ja tuninki pakosarjoja.
Minulla on spoileri- lehden jutut on nyt vähän liikaa kolahtanut nuppiin. Vaikkakin niissäkin on nykyään ihan hyviä juttuja viritykseen liittyen. Tuosta minunkin viestistä jos ottaa vittuilun pois niin siitä ei paljon jää
Yhden "onnistuneen" m50b25 moottorin virityksen penkittäneenä. Oikeilla virinokilla, venttiilinjousi sarjalla, läppärungoilla, Säädettävällä moottorinohjauksella saatiin n.250 hp irti. Alakierrosten kärsiessä silloin . Tuostakin kun lasket, nokat n.1500e?, venajouset 700? läppärungot 500e? ruisku 500e. Nopeasti on sun 4000e mennyt eikä moottorista irtoa silti edes sitä 240heppaa.
Aika päin vittua olette autom suoraan sanottuna rakentanut kun 328 36 saa pelkällä imusarjalla chipillä ja peltisatsilla 230noin siitä löytyy täältä penkki laput ennen ja jälkeen. Mulla on osia aivan saatanasti noihin motteihin ja koreihin pihalla. Aivan kaikkea ei tarvitse ostaa uutena mistään tuning.fi tai lasikuitu.com meillä on tilat tehdä itse hyvin paljon
Comment