elikkä nyt olisi tarkoitus kokeilla että onko tosta tds mitenkään mahdollista saada yli 300 hv tolla sähköpumpulla johon on tulossa 13mm nestepää ja tietysti säädättäminen. Elikkä koneeseen on tulossa holset hx 40 puhallin mutta nyt vaan jahkailen että kummalla pakopesällä tilaan joko 16 taikka 18. Itse olen kotenkin olen itse mieltynyt tohon 18 pakopesään ja koneeseen tulee niin iso välijäähdytin joka mahtuu siististi. Putkisto tulee olemaan 3`` loppuun asti ja downpipe teen 3.5`` putkesta ja tottakai tulee myös pakollinen evry modi. Paineet olisi tarkoitus pitää siinä 1.7-2.0 bar tasossa ja myös samalla on tarkoitus lisätä kannen taka osaan sähköinen vesipumppu pitämään veden varmasti kierrossa koko ajan. Mut mitenkäs noi tds automaattilootat on kestänyt kun on ruvettu ottamaan tehoa irti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw e34 525 tds +300 hv +500nm pyöriltä
Collapse
X
-
Ei manuaali olis mitään?
Tuo tehohan tulee ulos mut kestääkö tuo kattila? Reilu pakopesä sais olla ettei nouse paineet\lämmöt siellä puolella, josta sit seuraa se kannen halkeaminen? Ei oo itellä paljo kokemusta noista mut jotenki tuntus vaan.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
wolkkarin wanhat 2.4 kutoset antaa kyllä 12mm nestepäällä sen 300 konetehoa. Luulis tämänkin sen antavan, kannen kestävyydestä oon enemmän huolissani. tosin tässä puhuttiin pyörätehosta. Kilo tuplaa tehot pätee varmaan tässäkin. Eli peruskoneen pitäs tuottaa 100hp että kahella barilla 300hp, vähän tiukassa on kahella barilla. Tosin mistään en mitään tiedä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Onhan näistä koneista nyt otettu aavituksen enemmänki kuin tuo 300hp että ei se mikään raja ole, nimimerkki hesulla on ollu tommonen m51 koneinen säksätin jo useemman vuoden nipussa reilun 280kw tehoilla ja kai se vääntöki jossain 600nm paremmalla puolella on. Tuo pumppu vaan ei ole paras mahdollinen.Last edited by ThemeJ; 16-06-2014, 08:29.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
itellä on molempia malleja dieseleitä...on automaattilootalla ja on keppilootalla...tuon automaatin virittämisen oon unohtanu jo suosiolla ku aina tulee vastaan jotaki ongelmaa laatikon toimivuuden kans isommilla syötöillä...mekaanista hankalampi saada toimimaan taas tuon 5hp18 laatikon kans ku joutus kikkaileen sähköhommien kans...Siks onki tulosa tuohon keppilaatikolliseen kamppeeseen tuo mekaaninen pumppu 13 nestepäällä...vauhtipyörä ja kytkin on pakko vaihtaa suosiolla ennenku alkaa ahtoja nosteleen...on aivan varma että 370000 ajettu vauhtipyörä antautuu ihan varmasti ku on vielä tuo kaksoismassa...kytkin on herraties alkuperänen niin voima ei kyllä niillä välity tielle...taitaa jo 200 hepan alapuolella luistaa..520i m20b20 Sedan E34 -90 Rouvan kulkine
525 TDS A m51d25 Touring E34 -93
525 TDS m51d25 Touring E34 -94
Ex-324 TD m21d24 Touring E30 -89
Ex-320i E30 m20b20 -86
Ex-318i E30 m20b20 -87
Ex-320i E30 m20b20-83
Comment
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostOnhan näistä koneista nyt otettu aavituksen enemmänki kuin tuo 300hp että ei se mikään raja ole, nimimerkki hesulla on ollu tommonen m51 koneinen säksätin jo useemman vuoden nipussa reilun 280kw tehoilla ja kai se vääntöki jossain 600nm paremmalla puolella on. Tuo pumppu vaan ei ole paras mahdollinen.
Mutta epäilen suuresti että edes 300hp takapyörätehoja ei saada millään alle 2.0bar paineella.
Comment
-
Comment