Nyt tarviis vinkkiä, että kuinka toimia.
Tuli ongelmaa startin kanssa, ja mentiin purkamaan sit yläkautta tiemme startille. Rojekti oli kasaus vaiheessa ja startti kiinni kun päätettiin kokeilla toimiiko se. Startti hirtti kiinni ja kun akunkengän tempasin irti, lenti kipinä konehuoneeseen startilta jonka seurauksena tyhjeni jauhesammutin. Kiinni olleiden venttiilien päällä noin 2-3cm jauhetta ja koneessa sit kans varmasti sen mukasesti myös. Korvaanko palaneet osat uusilla ja lyön kasaan luottamalla öljynvaihtojen huuhtovan jauheen moottorista vai leväytänkö koneen pöydälle ja hoidan puhdistuksen fyysisesti huolella. Itse kannattaisin jälkimmäistä mutta tämä toinen vaihtoehto on nyt kantautunut korviini ja haluaisin kuulla nyt kannattaako luottaa öljyhuuhteluun?
Tuli ongelmaa startin kanssa, ja mentiin purkamaan sit yläkautta tiemme startille. Rojekti oli kasaus vaiheessa ja startti kiinni kun päätettiin kokeilla toimiiko se. Startti hirtti kiinni ja kun akunkengän tempasin irti, lenti kipinä konehuoneeseen startilta jonka seurauksena tyhjeni jauhesammutin. Kiinni olleiden venttiilien päällä noin 2-3cm jauhetta ja koneessa sit kans varmasti sen mukasesti myös. Korvaanko palaneet osat uusilla ja lyön kasaan luottamalla öljynvaihtojen huuhtovan jauheen moottorista vai leväytänkö koneen pöydälle ja hoidan puhdistuksen fyysisesti huolella. Itse kannattaisin jälkimmäistä mutta tämä toinen vaihtoehto on nyt kantautunut korviini ja haluaisin kuulla nyt kannattaako luottaa öljyhuuhteluun?
Comment