Nuita "uusia" vialliasia latureita on tullu tosi paljon eteen viimeaikoina. Ulisee, jurisee ja kaikkea muuta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m73 e38 750i moottorin sivuäänen arvoitus: video- löydetty!
Collapse
X
-
Ymmärän kyllä että vahinkoilo on monella se paras. Hihnat on taatusti ollut irti, mutta en keksi selitystä miksi silloin ei havaittu ääni eroa. Pitää nyt alkuviikolla mennä itse paikanpäällä ja ihmettellä. Uuden laturin laakerit ei jokatapauksessa ollut kunnossa...Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Kenet se kiinostaa enään en tiedä mutta ratkaisu ääneen löytyi tastä hydrauliputkesta mikä oli vaihdettu liian ahtaaseen tarvikke putkeen jostain syystä.
Nyt jurnutus on vihdoinkin kadonnut...about fucking time too!
Uusi olisi maksanut 230€, sain ebaystä 35€...
Pikkusen olisi säästänyt rahaa ( siis aivan helvetisti! ) ja hermoja jos olisi tajunut alusta asti mistä oli kyse.Last edited by EPDM; 17-08-2017, 08:32.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Itse korjailin ex-audin mystistä kilinää yli tuhannella eurolla, huomatakseni, että konehuoneessa oli etulokarin syvennyksessä irtonainen ja prikalla varustettu pultti joka kilisi tietyllä kierrosalueella, että voin suurinpiirtein kuvitella sen vitutuksen määrän, kun rahaa on palanut.
Audi lähti kauan sitten maailmalle, mutta pultti prikkoineen on vieläkin minun hyllyssä.
Suku saa sen sitten perintönä, kun minusta aika jättää...
Oli niin saatanan kallis pultti, että siinä jää moni Iittalan lasikippokin toiseksi.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostKenet se kiinostaa enään en tiedä mutta ratkaisu ääneen löytyi tastä hydrauliputkesta mikä oli vaihdettu liian ahtaaseen tarvikke putkeen jostain syystä.
Nyt jurnutus on vihdoinkin kadonnut...about fucking time too!
Uusi olisi maksanut 230€, sain ebaystä 35€...
Pikkusen olisi säästänyt rahaa ( siis aivan helvetisti! ) ja hermoja jos olisi tajunut alusta asti mistä oli kyse.
hyvä että tuli kuntoon!F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postonko tuo vaihteiston öljynlauhduttimen putki vai mikä tuo on?
hyvä että tuli kuntoon!
Ei vaan tasosäädinputki mikä menee ohjaustehostimeen. Se outo juttu on ettei tasosäädössä itse kanssa ollut koskaan ongelmia..no, paitsi että taakse menevä putket ovat vaihdettu.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostKenet se kiinostaa enään en tiedä mutta ratkaisu ääneen löytyi tastä hydrauliputkesta mikä oli vaihdettu liian ahtaaseen tarvikke putkeen jostain syystä.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by ihi View PostEikö tämä olisi paikantunut ohjaustehostimeen jos olis käytetty ilman apulaitehihnoja heti alkuunsa.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
Comment