Löytyy tuollanen e36 m3 vuosimallia -93 ja talven aikana on innotus tusailla jotai auton parissa. Ennenkun lähtee mitää muutoksia tekemään niin ajattelin täältä varmistaa pari asiaa.
Kovasti haluais jotai airboxi virityksiä laitella muka tehojen ja sen alueiden muuttumisen toivossa. Jos imupuolta lähtee millään tavalla muuttelee, niin miten käy huohotuksen, kun käsittääkseni putki separaattorilta tulee ilmanputsarin koteloon? Tarviiko kampikammion hengitys oikein toimiakseen alipaineen jonka saa nyt siis putsarilta? Vai voiko putken päähän laittaa vain suodattimen ja sen köllöttämään konehuoneeseen?
Lisäksi venttiilivälyksistä. Mitkäs ovat siis nokkakohtaset välykset imu- ja pakopuolelle, kun kone on kylmä? Ja tuosta venakupin painamis työkalusta, jos jollain on lainata/myydä semmosta niin voisin olla kiinnostunu. Tai mistä niitä vois saada?
Meinasin hariselle ehkäpä kesällä säädätettäväks viedä niin sitä ennen täytyis saada kone tikkiinsä.
Kovasti haluais jotai airboxi virityksiä laitella muka tehojen ja sen alueiden muuttumisen toivossa. Jos imupuolta lähtee millään tavalla muuttelee, niin miten käy huohotuksen, kun käsittääkseni putki separaattorilta tulee ilmanputsarin koteloon? Tarviiko kampikammion hengitys oikein toimiakseen alipaineen jonka saa nyt siis putsarilta? Vai voiko putken päähän laittaa vain suodattimen ja sen köllöttämään konehuoneeseen?
Lisäksi venttiilivälyksistä. Mitkäs ovat siis nokkakohtaset välykset imu- ja pakopuolelle, kun kone on kylmä? Ja tuosta venakupin painamis työkalusta, jos jollain on lainata/myydä semmosta niin voisin olla kiinnostunu. Tai mistä niitä vois saada?
Meinasin hariselle ehkäpä kesällä säädätettäväks viedä niin sitä ennen täytyis saada kone tikkiinsä.
Comment