Pitääkö moottorin hyytyä tai ruveta käymään epätasaisesti kun öljykopan korkki avataan? Selvittelen tässä että onko tossa imuvuotoa jossaki vai mikä sitä taas vaivaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 venttiilikopan korkki
Collapse
X
-
Jåå. eipä oo sammumista lähelläkään. epätasaisesti käy tyhjäkäynnillä kokoajan eikä korkin avaus vaikuta mitään. imusarjan tiiviste vaihdettu, putket tarkastettu, venttiilikopan tiiviste vaihdettu. Voiko kyseisen ilmiön aiheuttaa se että ilmamäärämittarin säätöruuvi on säädetty rikkaimmalle tasolle?
Comment
-
-
Taitaa olla myös eroa L-jetin ja Motronikin välillä... Hihasta voisin vetästä että motronikilla ei tapahdu mitään mutta L-jetillä kone käy huonosti tai jopa sammuu Ja perusteluksi tähän voisi arvata että L-jetillä tyhjäkäynnillä ilmamäärämittari on pelissä mukana, mutta motronikissa sitä ei "kuunnella".
Mutta nämä siis vain hihasta vedettyjä juttuja!Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by tobbe_83myötäpäivään.kannattaa kattoo se paksu putki imusarjasta öljypohjaan.itellä hajos (m20b25) o-rengas siitä eikä käyny ku 4-pytyllä.Last edited by mupe000; 23-03-2005, 21:21.
Comment
-
-
Originally posted by MasinolTaitaa olla myös eroa L-jetin ja Motronikin välillä... Hihasta voisin vetästä että motronikilla ei tapahdu mitään mutta L-jetillä kone käy huonosti tai jopa sammuu Ja perusteluksi tähän voisi arvata että L-jetillä tyhjäkäynnillä ilmamäärämittari on pelissä mukana, mutta motronikissa sitä ei "kuunnella".
Mutta nämä siis vain hihasta vedettyjä juttuja!
Comment
-
-
En allekirjoita tuota edellistä itelläni on motronic versio ja muuten ihan saletisti huomaa jos on liian rikkaalla tai laihalla. alkaa rykimään niin perhanasti jos laihalle kääntää ja sitten taas rikkaalle nin alkaa soutamaan kierrosta mikä on varsin v-mäistä kun on automaattivaihteinen.
tuo öljykorkki homma mulla ainakin jos on viilee motti nin auto sammuu ja kuumalla rupee rykimään jo pelkästä öljytikunnostamisesta.
Kannattaa käyttää testerissä se sun auto nin tuleepahan ainakin säädöt kohilleen..
Comment
-
Comment