Pitääkö moottorin hyytyä tai ruveta käymään epätasaisesti kun öljykopan korkki avataan? Selvittelen tässä että onko tossa imuvuotoa jossaki vai mikä sitä taas vaivaa.
m20 venttiilikopan korkki
Collapse
X
-
Jåå. eipä oo sammumista lähelläkään. epätasaisesti käy tyhjäkäynnillä kokoajan eikä korkin avaus vaikuta mitään. imusarjan tiiviste vaihdettu, putket tarkastettu, venttiilikopan tiiviste vaihdettu. Voiko kyseisen ilmiön aiheuttaa se että ilmamäärämittarin säätöruuvi on säädetty rikkaimmalle tasolle?
Comment
-
-
Ihan äkkiseltään vaikuttaa siltä että jossain on helkkarinmoinen imuvuoto.Originally posted by mupe000Jåå. eipä oo sammumista lähelläkään. epätasaisesti käy tyhjäkäynnillä kokoajan eikä korkin avaus vaikuta mitään.Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
Taitaa olla myös eroa L-jetin ja Motronikin välillä... Hihasta voisin vetästä että motronikilla ei tapahdu mitään mutta L-jetillä kone käy huonosti tai jopa sammuu
Ja perusteluksi tähän voisi arvata että L-jetillä tyhjäkäynnillä ilmamäärämittari on pelissä mukana, mutta motronikissa sitä ei "kuunnella".
Mutta nämä siis vain hihasta vedettyjä juttuja!Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
No jos mulla EI oo missää imuvuotoa niin voiko rikkaimmalle säädetty ilmamäärämittari aiheuttaa käyntihäiriön? ja korkin avaus ei siis vaikuta mitään. Räjähtää kohta pää ton rojun kanssa.Originally posted by tobbe_83myötäpäivään.kannattaa kattoo se paksu putki imusarjasta öljypohjaan.itellä hajos (m20b25) o-rengas siitä eikä käyny ku 4-pytyllä.Last edited by mupe000; 23-03-2005, 21:21.
Comment
-
Kyllä mulla ainakin kone käy ratkaisevasti huonommin/sammuu kun korkin nappaa irti, motronic m20b25Originally posted by MasinolTaitaa olla myös eroa L-jetin ja Motronikin välillä... Hihasta voisin vetästä että motronikilla ei tapahdu mitään mutta L-jetillä kone käy huonosti tai jopa sammuu
Ja perusteluksi tähän voisi arvata että L-jetillä tyhjäkäynnillä ilmamäärämittari on pelissä mukana, mutta motronikissa sitä ei "kuunnella".
Mutta nämä siis vain hihasta vedettyjä juttuja!
Comment
-
motronicissa ei oo ilmamäärämittari mukana tyhjäkäynnillä.(testattu pakokaasutesterissä).mulla ei ainakaan hirveesti vaikuta toi korkin avaaminen "letkut ja tiivisteet uusittu imupuolelta 3vko sitten"(vähän tiputtaa kierroksii mut sit nostaa ja rupee vähän humputtamaan putkessa.)
Comment
-
En allekirjoita tuota edellistä itelläni on motronic versio ja muuten ihan saletisti huomaa jos on liian rikkaalla tai laihalla. alkaa rykimään niin perhanasti jos laihalle kääntää ja sitten taas rikkaalle nin alkaa soutamaan kierrosta mikä on varsin v-mäistä kun on automaattivaihteinen.
tuo öljykorkki homma mulla ainakin jos on viilee motti nin auto sammuu ja kuumalla rupee rykimään jo pelkästä öljytikunnostamisesta.
Kannattaa käyttää testerissä se sun auto nin tuleepahan ainakin säädöt kohilleen..
Comment
Comment