Announcement
Collapse
No announcement yet.
Yet another: paras M5X-kombinaatio
Collapse
X
-
Originally posted by r.w. View PostTässä on voittava kombinaatio, mutta turbon tilalle keskipakoremmi.
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View Posthttp://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=7300.75
siinä ainakin yks... onhan niitä muitakin suomessa..
Älkääkä ymmärtäkö väärin, en todellakaan väitä vastaan, olen vain kiinnostunut siitä mitä M52/M54-pohjaiset oikeasti kestää milläkin spekseillä.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
-
Originally posted by Supra^ View PostTostakin vaan harmillisesti puuttuu kaikki koneen speksit, ja omistaja itekin kauhistelee ettei se sitä 700 konetehoa kauaa kestä.
Älkääkä ymmärtäkö väärin, en todellakaan väitä vastaan, olen vain kiinnostunut siitä mitä M52/M54-pohjaiset oikeasti kestää milläkin spekseillä.
Comment
-
-
Noniiin jotta loppuu se speksitön jossittelu niin siinä sit http://www.nettivaraosa.com/kilpa-autoilu/1901630E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by conna View PostVai tuplanieluinen turbo :think
Comment
-
-
herrakani
Turbo on jo, HX35 16 pakopesällä ja piillettisiivillä. Tarkoitus pitää kone matalavireisehkönä epämääräisenä ratapäivä/cruising/rakettina. En oo keksiny ainakaan viel miten sen sais leimaan. Virossa?
Comment
-
Originally posted by hirvonen View Postalumiinilohko toimii hyvin, jos saa kannen pysymään paikallaan.. melkein pitäis teettää pitkät pinnat, jotka sais ruuvattua pohjaan asti. esim arpilla ei ole toimivaa pulttia m52 lohkoon, eivät pysy kiinni edes vapareissa, joissa enemmän ruttuja..
M550d pultit. Pitääköhän tarina paikkansa että kellarista asti ovat läpi? Soveltuvuudesta mihinkään muuhun god knows.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Kuvahakuun m550d head bolts niin ainakin yksi kuva löytyy jossa rakenne näkyy. Ei ole yhtenäinen pultti alas asti vaan keskellä on teräksinen osa jossa sekä alhaalta että ylhäältä tuleva pultti on kiinni. Siltä ainakin näyttää. Mielenkiintonen systeemi:think
Offtopic tämä on jo ihan täysin. Sori.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by hirvonen View Postalumiinilohko toimii hyvin, jos saa kannen pysymään paikallaan.. melkein pitäis teettää pitkät pinnat, jotka sais ruuvattua pohjaan asti. esim arpilla ei ole toimivaa pulttia m52 lohkoon, eivät pysy kiinni edes vapareissa, joissa enemmän ruttuja..Last edited by naukkis; 17-05-2015, 13:57.
Comment
-
-
Originally posted by naukkis View PostNokun ARP:llä ei ole pultteja M52 alulohkoon ollenkaan. Toki jos niitä rautalohkon pultteja käyttää niin tottakai homma kusee mutta se on ihan puhtaasti täysin väärän osan käyttämisestä johtuvaa. Alkuperäiset pultithan ovat todella pitkillä jengoilla eikä niitä käyttämällä kierteet korkkaa ellei bloki ylikuumene pahasti. Ja jos tarve on saada enemmän momenttia kuin vakiopulteilla niin voihan se lohkon porata ja jengoittaa paksummille pulteille mutta ihan pienillä ahtopaineilla ei pitäis moiselle tarvetta tulla.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment