juu eli painelaakeri kertoilee semmosta että kannattas tehdä jotain..jotenka onko -97 525 tds:sässä kova vauhtis vai kaksoismassa?
e39 525tds -97 kytkin?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTwin Mass Flywheel: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1453
Sillälailla eikai sitä joka kytkin rempasa tarvi vaihtaa?
Comment
-
-
HUUH..
joo kuuleman mukaan ravistellee vitusti..ja lähtö tökkii sekä kytkin tosi jäykkä jos ois viallinen..itelä ei kyllä oo mittään nuista oireista..aattelin että painelaakerin yhteydessä varmaan hyvä ainakin tarkastaa paketti 
Kysymys kuuluukin, mikä levy/asetelma sinne ois edullisesti hyvä että kestää vähän ees voimaa, sanotaan 300hv ja 600nm esim?
Comment
-
Turhaan tuon koneen kansa unelmoit 300hv:sta, ellet sitten ole valmis sijoittamaan moottorin enemmän euroja kuin koko auton arvo on. Tuo kone on muutenkin melko toivoton virittää, joten tuskin sinne muuta kuin vakiolevyä kannattaa laittaa.Originally posted by 4n77i2015 View PostHUUH..
joo kuuleman mukaan ravistellee vitusti..ja lähtö tökkii sekä kytkin tosi jäykkä jos ois viallinen..itelä ei kyllä oo mittään nuista oireista..aattelin että painelaakerin yhteydessä varmaan hyvä ainakin tarkastaa paketti 
Kysymys kuuluukin, mikä levy/asetelma sinne ois edullisesti hyvä että kestää vähän ees voimaa, sanotaan 300hv ja 600nm esim?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Originally posted by HTK12 View PostTurhaan tuon koneen kansa unelmoit 300hv:sta, ellet sitten ole valmis sijoittamaan moottorin enemmän euroja kuin koko auton arvo on. Tuo kone on muutenkin melko toivoton virittää, joten tuskin sinne muuta kuin vakiolevyä kannattaa laittaa.
aijjaa millälailla toivoton? mie kun kuulin että mekaninen pumppu ja isompi ahdin niin olisi reilu 200hv jo lähellä..
mites muuten onko tietoa millaisella vaivalla sinne uppoaa toi e39 3.0d? siinähä on jo lähtiessään 190hv vajaa?
Comment
-
Tulee halvemmaksi hankkia se E39 530d jos sen kone pitää saada.Originally posted by 4n77i2015 View Postaijjaa millälailla toivoton? mie kun kuulin että mekaninen pumppu ja isompi ahdin niin olisi reilu 200hv jo lähellä..
mites muuten onko tietoa millaisella vaivalla sinne uppoaa toi e39 3.0d? siinähä on jo lähtiessään 190hv vajaa?
On niin erilaiset systeemit että ei sovi mitenkään. Commonrail vs "perinteinen" diesel tarvitaan siis E39 moottorinohjaus jne.
Comment
-
Foorumilta löytyy juttuä tämänkin moottorin virittämisestä. Ei ole kovin helppo saada reilusti lisää voimaa, varsinkaan jos tavoitteena on 300hv. Kuten Muurahainen sanoi niin hanki suoraan jo 530d tulee halvemmaksi. Siitä sitten softalla saa sen ~250hv. Toki enemmänkin saa, mutta rupeaa hinta per hv nousemaan melkoisesti.Originally posted by 4n77i2015 View Postaijjaa millälailla toivoton? mie kun kuulin että mekaninen pumppu ja isompi ahdin niin olisi reilu 200hv jo lähellä..
mites muuten onko tietoa millaisella vaivalla sinne uppoaa toi e39 3.0d? siinähä on jo lähtiessään 190hv vajaa?
Nykyiseen et pysty laittamaan 3.0d:tä, tai no toki pystyy, mutta saat vaihtaa suunnilleen kaikki konehuoneen sähköt johtosarjoja myöten.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment