Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 525tds -97 kytkin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4n77i2015
    Bimmer Rookie
    • Apr 2015
    • 117
    • pohjoinen

    e39 525tds -97 kytkin?

    juu eli painelaakeri kertoilee semmosta että kannattas tehdä jotain..jotenka onko -97 525 tds:sässä kova vauhtis vai kaksoismassa?
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10001
    • KVLA

    #2
    Twin Mass Flywheel: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1453

    Comment

    • 4n77i2015
      Bimmer Rookie
      • Apr 2015
      • 117
      • pohjoinen

      #3
      Originally posted by Heguli 31 View Post


      Sillälailla eikai sitä joka kytkin rempasa tarvi vaihtaa?

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        Originally posted by 4n77i2015 View Post
        Sillälailla eikai sitä joka kytkin rempasa tarvi vaihtaa?
        Ei tarvitse. Vain jos se on rikki.

        Comment

        • 4n77i2015
          Bimmer Rookie
          • Apr 2015
          • 117
          • pohjoinen

          #5
          HUUH.. joo kuuleman mukaan ravistellee vitusti..ja lähtö tökkii sekä kytkin tosi jäykkä jos ois viallinen..itelä ei kyllä oo mittään nuista oireista..aattelin että painelaakerin yhteydessä varmaan hyvä ainakin tarkastaa paketti


          Kysymys kuuluukin, mikä levy/asetelma sinne ois edullisesti hyvä että kestää vähän ees voimaa, sanotaan 300hv ja 600nm esim?

          Comment

          • eiskalt
            Bimmer Fanatic
            • May 2012
            • 836
            • Hyvinkää

            #6
            Ai että vähän vaa.

            Comment

            • 4n77i2015
              Bimmer Rookie
              • Apr 2015
              • 117
              • pohjoinen

              #7
              Originally posted by eiskalt View Post
              Ai että vähän vaa.
              Meleko vähästä meilläpäi.. no tuo vääntö ehkä yläkanttii.

              Comment

              • eiskalt
                Bimmer Fanatic
                • May 2012
                • 836
                • Hyvinkää

                #8
                Noita lukemia varten saat tehä jo vähän töitä.

                Comment

                • HTK12
                  BTCF Member
                  • Jul 2011
                  • 10949
                  • Joensuu

                  #9
                  Originally posted by 4n77i2015 View Post
                  HUUH.. joo kuuleman mukaan ravistellee vitusti..ja lähtö tökkii sekä kytkin tosi jäykkä jos ois viallinen..itelä ei kyllä oo mittään nuista oireista..aattelin että painelaakerin yhteydessä varmaan hyvä ainakin tarkastaa paketti


                  Kysymys kuuluukin, mikä levy/asetelma sinne ois edullisesti hyvä että kestää vähän ees voimaa, sanotaan 300hv ja 600nm esim?
                  Turhaan tuon koneen kansa unelmoit 300hv:sta, ellet sitten ole valmis sijoittamaan moottorin enemmän euroja kuin koko auton arvo on. Tuo kone on muutenkin melko toivoton virittää, joten tuskin sinne muuta kuin vakiolevyä kannattaa laittaa.
                  e39 540iA E85

                  Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                  Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                  Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                  Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                  INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                  Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                  Comment

                  • 4n77i2015
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2015
                    • 117
                    • pohjoinen

                    #10
                    Originally posted by HTK12 View Post
                    Turhaan tuon koneen kansa unelmoit 300hv:sta, ellet sitten ole valmis sijoittamaan moottorin enemmän euroja kuin koko auton arvo on. Tuo kone on muutenkin melko toivoton virittää, joten tuskin sinne muuta kuin vakiolevyä kannattaa laittaa.

                    aijjaa millälailla toivoton? mie kun kuulin että mekaninen pumppu ja isompi ahdin niin olisi reilu 200hv jo lähellä..

                    mites muuten onko tietoa millaisella vaivalla sinne uppoaa toi e39 3.0d? siinähä on jo lähtiessään 190hv vajaa?

                    Comment

                    • Muurahainen
                      BTCF Member
                      • Dec 2006
                      • 9194
                      • Nurmijärvi

                      #11
                      Originally posted by 4n77i2015 View Post
                      aijjaa millälailla toivoton? mie kun kuulin että mekaninen pumppu ja isompi ahdin niin olisi reilu 200hv jo lähellä..

                      mites muuten onko tietoa millaisella vaivalla sinne uppoaa toi e39 3.0d? siinähä on jo lähtiessään 190hv vajaa?
                      Tulee halvemmaksi hankkia se E39 530d jos sen kone pitää saada.

                      On niin erilaiset systeemit että ei sovi mitenkään. Commonrail vs "perinteinen" diesel tarvitaan siis E39 moottorinohjaus jne.

                      Comment

                      • HTK12
                        BTCF Member
                        • Jul 2011
                        • 10949
                        • Joensuu

                        #12
                        Originally posted by 4n77i2015 View Post
                        aijjaa millälailla toivoton? mie kun kuulin että mekaninen pumppu ja isompi ahdin niin olisi reilu 200hv jo lähellä..

                        mites muuten onko tietoa millaisella vaivalla sinne uppoaa toi e39 3.0d? siinähä on jo lähtiessään 190hv vajaa?
                        Foorumilta löytyy juttuä tämänkin moottorin virittämisestä. Ei ole kovin helppo saada reilusti lisää voimaa, varsinkaan jos tavoitteena on 300hv. Kuten Muurahainen sanoi niin hanki suoraan jo 530d tulee halvemmaksi. Siitä sitten softalla saa sen ~250hv. Toki enemmänkin saa, mutta rupeaa hinta per hv nousemaan melkoisesti.

                        Nykyiseen et pysty laittamaan 3.0d:tä, tai no toki pystyy, mutta saat vaihtaa suunnilleen kaikki konehuoneen sähköt johtosarjoja myöten.
                        e39 540iA E85

                        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎