Jotaki tuolla tds viritys osiossa luki että releen kautta menis jos kaasu polokimelta laittaa tms tai jotain..siksi mie kyssyinki..et mite se kaasu polkimelta toimis ku puhutaan siitä ettei pumppu saa sitä paine aaltoa noh kaasu on jo melkee pohjassa tällä tyyliin että evry herää täys kaasulla..mut joo mikäli ehin mekaanisen pumpun laittaa ni en laita koko evryä.
Jos sen tuolla tavalla automatisoi niin se kytkeytyy tosiaan vasta kaasun ollessa lähes pohjassa.
Senverran oon itse noista tds vekottimista lukenu/kuullut että vakio pakosarjalla ja ahtimella ei kannata edes lastutta, noiden vakio-osien virtaus on niin heikko että pakopuolella lämpötilan vaihtelu on niin suurta ettei kansi tahdo kestää.. halkeaa varsinki silloin jos tykkää polkea joka rampissa ja mutkassa.
Parempi pakosarja, isompi turbo, kiinteä vauhtipyörä+jämerämpi kytkin ja tietysti polttoaineen syöttöpuoli kuntoon niin sit alkaakin löytymään jo ihan kivasti...siis jos kannentiiviste kestää
Aika hyvä vaihtoehto on vaihtaa 525d: hen ja antaa muitten käyttää rahaa tds:än kanssa.
Vähän erilainen tuo uudempi d kuin tds jos diiselillä pitää ajella.
No mutta samahan se on sitten ottaa 530D. Ei sillä, itselläkin edelleen vasta haaveissa ja TDS:n kanssa joutuu elämään. Ei tälle mitään juuri kannata tehä, mutta toisaalta itse autollekin jo tehty niin paljon, ettei viittis "pois" heittää myöskään.
Mutta onhan se niin, että halvin viritys on vaihtaa autoa. Ostakkee pojat 612tkm ajettu hyväkuntoinen TDS e39 täältä pois, (minulle)hyvään hintaan. Pääsen sitten ite ostamaan uudemman.
No mutta samahan se on sitten ottaa 530D. Ei sillä, itselläkin edelleen vasta haaveissa ja TDS:n kanssa joutuu elämään. Ei tälle mitään juuri kannata tehä, mutta toisaalta itse autollekin jo tehty niin paljon, ettei viittis "pois" heittää myöskään.
Mutta onhan se niin, että halvin viritys on vaihtaa autoa. Ostakkee pojat 612tkm ajettu hyväkuntoinen TDS e39 täältä pois, (minulle)hyvään hintaan. Pääsen sitten ite ostamaan uudemman.
Niinpä, ostappa vähän uutta turboa yms. TDS:ään niin sillä saa jo sen 530d:n
Sitä en tosin tiedä miten hyvän mutta ei ne TDS:kään taida kauhean hyviä olla kun aina on tehot hukassa yms.
Niinpä, ostappa vähän uutta turboa yms. TDS:ään niin sillä saa jo sen 530d:n
Sitä en tosin tiedä miten hyvän mutta ei ne TDS:kään taida kauhean hyviä olla kun aina on tehot hukassa yms.
Äläs nyt, ei multakaan puutu sen enempää, kun mitä suunnittelupöydällä insinööri unohti tähän suunnitella. Ja evryllä kehutaan jopa rivakaksi, enkä vieläkään ole rikki saanu. Hyvä kone tää on, kunhan ei odota mitään formulavauhteja.
Eikai ne turbotkaan ny niin maksa, mutta, kun pitäis sitten uusia vielä pakoputki, pumppu, jne jne ja sitten ollaan jo sen 530d kanssa samalla viivalla.
Comment