elikkäs mitä eroo 1.6 ja 1.8 m10 alakerroilla, onko tilavuus kasvatettu porauksella vai iskulla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 alakerta
Collapse
X
-
Porauksella. Molemmissa sama 71mm:n isku, mutta 1,6:n poraus 84mm ja 1,8:n poraus 89mm.
Edit: Lisätään nyt tähän vielä, että 2-litraisen M10:n poraus on 89mm ja iskunpituus 80mm, kun seuraavaksi tätä joku tietenkin kysyy.
Edit2: Oikein vanhat 1,8-koneet ovat 80mm-iskulla, mutta 84mm-porauksella. Näissä koneissa on sitten vauhtipyörä kiinni 6-pultilla, kun se uudemmissa on 8-pultilla.
Myös oikein vanhoissa 2-liraisissa on vauhtipyörä 6-pultilla.Last edited by T3; 08-05-2005, 14:06..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
Originally posted by T3Porauksella. Molemmissa sama 71mm:n isku, mutta 1,6:n poraus 84mm ja 1,8:n poraus 89mm.
Edit: Lisätään nyt tähän vielä, että 2-litraisen M10:n poraus on 89mm ja iskunpituus 80mm, kun seuraavaksi tätä joku tietenkin kysyy.
Puristukset sit nousis johonkin taivaisiin vai?
Comment
-
-
Originally posted by MiikkaEt sattus tietää että mitä kaikkea tuohon 1.8 i m10 -84 L-jet koneeseen täytys vaihtaa jos meinaa laittaa 2.0 m10 alakerran, meinaan että kelpaako toi 1.8 kansi taikka joutuuko laittamaan 2.0 alakertaan 1.8 männät(korkeus), jottei ottas venttiileihin.
Puristukset sit nousis johonkin taivaisiin vai?
2-litraisen kampiakselin kanssa et voi käyttää 1,8:n mäntiä, ne ovat korkeammat ja kolahtavat kanteen..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
KIITOS. Näytti olevan noita 2.0 alakertoja myynnissä foorumilla hyvä kasa. tarttis saada alavääntöä omaan lisää koska se on tomaatilla zf3 nopeuksinen. Vois tietenkin laittaa 5v lootan ja eikös joudu kardaanin vaihtamaan, mut tomaatti on ihan kiva.
Tietenkin jos sinulta löytyis joku yksinkertainen konsti esim. nokan ajoitus tohon väännön kasvatukseen ni ois kiva
Comment
-
Comment