Originally posted by JaniLap
View Post
Ja haluan myös kuulla hyvät sekä huonot palautteet, mikäli tulee huonoja ruvetaan etsimään korjausta tilalle (eli toisin sanoen uusi tekijä)
Ihan samanlainen listaus on tuo yleistä keskustelua osiossa oleva "Nimimerkki on kauppakumppanina epäluotettava"
Mutta sama se mulle, ei tänne kumminkaan nimiä julkaista.
Originally posted by hubbaBubba
View Post
Ei ole, vaan kaikissa on se sama ohjelma, miksi?? Koska ne kaikki autot on lähtökohtaisesti niin lähellä toisiaan että käytännössä vastaavat samaa autoa, miksi sitten virisofta ei voi olla samalla kaavalla tehty kuin alkuperäinen?
Kyllähän senkin yleensä huomaa jos autossa vikaa on ni ilman penkittämistäkin.
Ainahan ne luvatut tehot on suuntaa antavia, niin myös niissä penkittävissäkin paikoissa, katsotaan vaikka Aj-Techin lappuja vaikka Antti tekee itse ohjelmat niin autoissa voi olla 20hp tehoissa eroa, vaikka olisi sama ohjelma tai yksilökohtainen ohjelma. Ei se penkittäminen sitä muuta, muuta kuin että sen asian tietää.
Kyllähän se yleensä menee niin että todetaan auton olevan kunnossa, vetoja on suurinpiirtein se mitä vakiona kuvitellaan ja että auto toimii hyvin, ei vikakoodeja yms.
Laitetaan uusi softa, todetaan että tehoa tuli mukavasti ja auto edelleen toimii hyvin eikä vikakoodeja yms.
Asiakas on tyytyväinen, kuten tekijätkin.
Itse en ole vielä käyttänyt yhtään autoa penkissä ohjelmoinnin jälkeen, eikä asiakkaatkaan.
Toki olisi hienoa jos olisi varaa hommata penkki ja penkittäisi jokaisen laitteen ennen sekä jälkeen, mutta senkin asian asiakas kärsii nahoissaan, ei se tekijä ole se joka sen penkin maksaa (paitsi ostovaiheessa) vaan asiakas.
Comment