Onko porukalla kokemusta x-drive nelivedon penkittämisestä, eli miten se käyttäytyy kun ei ole yhtenäistä tietä akselien alla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X-drive ja dyno
Collapse
X
-
Originally posted by muuris View PostOnko porukalla kokemusta x-drive nelivedon penkittämisestä, eli miten se käyttäytyy kun ei ole yhtenäistä tietä akselien alla?Last edited by Bablo81; 16-09-2016, 20:51.f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
-
-
Mulla sigun äksä teki dynossa merkillistä käppyrää...sai kyllä huiput mitattua, mutta se jakoi sitä jatkuvasti etu ja taka pyörille ja siksi se käppyrä oli niin epätasainen. Oisko vedetty neljästä kohtaa kiinni, auton alta ja veto alaspäin. Penkki on noin 50cm korotettuna tallin pinnasta.BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostItse olin juurikin 4-vetoiselle tarkoitetussa dynossa, ettei tämä ihan niin simppeli homma ole. Eikä penkki ole ihan pilipalatallipuuhastelija kuitenkaan. Sporttiauto Kyrössä.
Lokalahdella ei onnistunut ja ymmärtääkseni ongelma oli se että vapaarullat edessä...G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by yarski View PostJoo, mulla onnistui penkitys kun on 4vetopenkki. Harinen Valkeakoskella oli paikka.
Lokalahdella ei onnistunut ja ymmärtääkseni ongelma oli se että vapaarullat edessä...*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Muuriksella lähinnä mielessä että voiko ajaa nelivetopenkissä, missä ei ole lukkoja rullien välille. Jokaiselle rullalle on kyllä tarkka jarrukontrolli. Oikeat nelikothan ei moisista jutuista välittäisi. :P
Rikkihän ei varmasti mikään järjestelmä mene, mutta lähinnä just se että estääkö joku sähköhärveli sitten ajamista jopa haitaksi asti.
Comment
-
Comment