Surullisen kuuluisa matolaatikko eli gm sanoi työsopimuksen irti X3:sta
Onko foorumilaisista kukaan laittanut laatikkoa latvian maalle ja miten homma käytännössä onnistui?
Viikon päästä laatikko irti ja johonkin se pitäisi lähettää tai sitten korjautan paikallisella joka ei edullisimmasta päästä,mutta varmaan hyvän työn tekee
Hintahaitari on iso.Ymmärrän kyllä miksi.Esim.tehdaskunnostettu öljypumppu 600 euroa
Recrolla kiinteä hinta,joka on hyvä homma.
Perustuuko isoon volyymiin ,että hinta on alhaisempi vai kunnostetaanko vain välttämättömimmät osat:think mitkä ei mene toleranssien sisään.
Automaatin korjauttaminen on niitä harvoja juttuja autossa missä olet ammattilaisen "armoilla"eli maksat vaan mitä tuleman pitää 1000-3500 euroa
Onko foorumilaisista kukaan laittanut laatikkoa latvian maalle ja miten homma käytännössä onnistui?
Viikon päästä laatikko irti ja johonkin se pitäisi lähettää tai sitten korjautan paikallisella joka ei edullisimmasta päästä,mutta varmaan hyvän työn tekee
Hintahaitari on iso.Ymmärrän kyllä miksi.Esim.tehdaskunnostettu öljypumppu 600 euroa
Recrolla kiinteä hinta,joka on hyvä homma.
Perustuuko isoon volyymiin ,että hinta on alhaisempi vai kunnostetaanko vain välttämättömimmät osat:think mitkä ei mene toleranssien sisään.
Automaatin korjauttaminen on niitä harvoja juttuja autossa missä olet ammattilaisen "armoilla"eli maksat vaan mitä tuleman pitää 1000-3500 euroa
Comment