Itellä on vanokseton 320 bemu, mut seuraavassa bemarissa mikä mulle tulee ni on luultavasti jo vanos. Kestääkö nuo vanos moottoriset koneet miten paljo ajaa? Millon se vanos rupee "raksuttaa" jos raksuttaa onko kallis remontti edessä? Raksuttaako vanos enemmän kuumana vai kylmänä? Onko alakierros tehossa ja väännössä suuri ero? Onko kulutuksessa mitään eroa tämän hetkiseen vanoksettomaan M50B20 koneeseen kun kyseessä on 325 vanos koneella varustettu malli? Millanen ero on 320 ja 325 suoritus kyvyssä? Just nyt ois tiedossa 325i 1993 aj. 248tkm eli mitä tosta kannattaa ottaa huomioon ostaessa tuollaista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kysymyksiä VANOS koneisista bemuista
Collapse
X
-
Jotenki tutulta tuntuu että vaihdetaan 320i vanokselliseen 325i:hin , mutta asiaan.
Melkoisia nuhapumppujahan nuo ovat kummatkin alakierroksilla esim. liikenne valoissa. Vääntoä on 325i vanos tietty enemmän mutta ei tarpeeksi.vrt 328i
Huippukierrosalueelle kiihdyttessä (kun nostetaan kierrokset sinne yli 4000rpm) , niin 325i vanos liikahtaa jotenkin ja 320i jää ikäänkuin paikalleen..Ja sit toi 325i vanos tietenkin yli 210 km/h jälkeen kiihtyy hitaasti vieläkin toisin kun 320i(vaivalla 210km/H). Pieni raksutus tietääkseni ihan normaalia(aika monessahan sitä on).
Viisaammat jatkakoon.
Koeaja niin tiedät parhaiten.E39 530DA -02 touring M-sport schwarz II
E36 325i coupe M-tech mauritiusblau metallic
Ex E36 320i sedan sterlingsilber metallic
-
-
Originally posted by silber sixJotenki tutulta tuntuu että vaihdetaan 320i vanokselliseen 325i:hin , mutta asiaan.
Melkoisia nuhapumppujahan nuo ovat kummatkin alakierroksilla esim. liikenne valoissa. Vääntoä on 325i vanos tietty enemmän mutta ei tarpeeksi.vrt 328i
Huippukierrosalueelle kiihdyttessä (kun nostetaan kierrokset sinne yli 4000rpm) , niin 325i vanos liikahtaa jotenkin ja 320i jää ikäänkuin paikalleen..Ja sit toi 325i vanos tietenkin yli 210 km/h jälkeen kiihtyy hitaasti vieläkin toisin kun 320i(vaivalla 210km/H). Pieni raksutus tietääkseni ihan normaalia(aika monessahan sitä on).
Viisaammat jatkakoon.
Koeaja niin tiedät parhaiten.
Comment
-
-
Originally posted by oo==00==ooJoo, kiitti tiedoista! Onko muuten 325 vakiona lukkoperä? Mulla on ainakin 320 lukkoperä mut sehän ei oo siinä vakio varuste. Liisää saa laittaa kokemuksii sun muuta noista 325 tai 328 vanos koneista.
Hieman ot: mutta kyllä sen huomaa 328:sta ja 325:sta, että 328:ssa on paljon enemmän menohaluja vaikka "numerot" eivät ole paperilla kovin suuret.Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
-
Originally posted by LebaEi oo lukkoperää vakiona, tiedä onko edes saanut lisävarusteena(?), kyllä vissiin on Ainakin jälkiasennettuna on saanutOrioN
-----------
EX. - 328IA -95 e36 Cabriolet
EX. - 325i -94 E36 Coupe
EX. - 316 -88 E30
Comment
-
-
Originally posted by LebaEi oo lukkoperää vakiona, tiedä onko edes saanut lisävarusteena(?), kyllä vissiin on Ainakin jälkiasennettuna on saanut
Hieman ot: mutta kyllä sen huomaa 328:sta ja 325:sta, että 328:ssa on paljon enemmän menohaluja vaikka "numerot" eivät ole paperilla kovin suuret.E39 530DA -02 touring M-sport schwarz II
E36 325i coupe M-tech mauritiusblau metallic
Ex E36 320i sedan sterlingsilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by oo==00==ooItellä on vanokseton 320 bemu, mut seuraavassa bemarissa mikä mulle tulee ni on luultavasti jo vanos. Kestääkö nuo vanos moottoriset koneet miten paljo ajaa? Millon se vanos rupee "raksuttaa" jos raksuttaa onko kallis remontti edessä? Raksuttaako vanos enemmän kuumana vai kylmänä? Onko alakierros tehossa ja väännössä suuri ero? Onko kulutuksessa mitään eroa tämän hetkiseen vanoksettomaan M50B20 koneeseen kun kyseessä on 325 vanos koneella varustettu malli? Millanen ero on 320 ja 325 suoritus kyvyssä? Just nyt ois tiedossa 325i 1993 aj. 248tkm eli mitä tosta kannattaa ottaa huomioon ostaessa tuollaista?F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Originally posted by silber sixAivan ja nuo hevostet ja väännot tuntuu persuuksissa ihan erinlailla 328i kuin 325i. Ja tosta lukosta vielä että suosittelen kattomaan sellasta missä se on(mukava lelu kesällä ja talvella turvallisempi). Monasti näissä alkuperäisissä M-tech malleissa niitä tuli ainakin paljon vastaan, en oo varma kuuluuko tehdas tohon M-pakettiin vai onko pelkkä lisävaruste. On nuita lukkoja tosin muissakin kun M-paketeissa kun niitä pakettajakin on tietääkseni erinlaisia.
tosin todella hauska. Edellisessä E34:ssä se oli ja kyllä auto pyrki menemään
esim liikenneympyrät sladissa vaikka ei sitä olisi halunnutkaan.
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-Muistan kun joskus olit bmw:tä ostamassa ja koitin tuputtaa sun päähäs et osta se 2.5 ja mitäs nyt on tapahtumassa ???E39 530DA -02 touring M-sport schwarz II
E36 325i coupe M-tech mauritiusblau metallic
Ex E36 320i sedan sterlingsilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by silber sixekaksi ostetaan 316i, sit 318, 318is, 320i, 325i, 328i ja sit jo ämmä ja... No ei vaan niinhän se on että nälkä kasvaa syödessä.. Ja tosta lukosta vielä, että ei sitä välttämättä osaa arvostaa jos ei oo omistanu lukollista ja lukotonta. Ite en ostais enää koskaa lukotonta.
Comment
-
-
jos rahat riittää niin hommaa samantien se 328i mitt "Vollausstattung"
Siinä riittää kulkua varmaan vähäksi aikaa?E39 530DA -02 touring M-sport schwarz II
E36 325i coupe M-tech mauritiusblau metallic
Ex E36 320i sedan sterlingsilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by oo==00==ooMillon se vanos rupee "raksuttaa" jos raksuttaa onko kallis remontti edessä?
Jos sen rempan haluaa tehä niin oli kyllä jossain tonnin paikkeilla.
Comment
-
Comment