kaverin e30 316 (1.8) olisi tarkoitus ahtaa. searchilla en löytänyt mitään aiheesta, tai sitten en osannut hakea. muistaakseni joku on joskus asiasta kysellyt mutta kysytään nyt uusiks jos sais jotain oikeata ja järkevää tietoa asiasta kun tähän hommaan ollaan oikeasti ryhtymässä. (kyseessä siis team eastcornerin entinen violetti e30)
ilmeisesti paineistetut tuplakaasuttimet on fiksuin vaihtoehto polttoainetta ruikkimaan, mutta mitä itseasiassa paineistus tarkoittaa?
sytkän ajoitusta saa mitä ilmeisestikkin ajoitettua virranjakajasta. mutta kuinka pitkälle tuollaista vakio virranjakajaa saa säädettyä, entäpä puola tekeekö vakiopuolalla mitään. öljynkierto olisi tarkoitus järjestää ihan ryöstöliittimellä jostain, mutta mistä se olisi fiksuin/helpoin?
ahtopaine olisi tarkoitus saada ja pitää noin 0.9bar luokassa mutta jos 0.5bar paineilla eka saisi tuon toimimaan. ahtimeksi hankitaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä garrett T03 koska niitä saa halvalla ja tarjonta on runsas. cooleri on jo löytynyt, tosin mikään kovin iso se ei ole, mutta tyhjää parempi.
pakosarjaksi hankitaan tai teetetään M10 moottoriin sopiva turbopakosarja eli mitään vakiopakosarjaan tehtyä lisäkettä ei viitsi käyttää. männistä pitää ottaa siivu pois että saa puristukset matalemmalle.
alustaksi joutuupi mitä suurimmalla todennäköisyydellä hankkimaan e30 325 alustan ja jarrut. abs:iä ei varmaan tule tarvimaan kun auto on vuosimallia 1984, eikä täten myöskään katalysaattoria. tehorajaa ei näyttäisi olevan.
kertokaa nyt asiasta oikeasti tietävät kaikki mitä pitäisi tietää kaasari koneen turbotuksesta
ilmeisesti paineistetut tuplakaasuttimet on fiksuin vaihtoehto polttoainetta ruikkimaan, mutta mitä itseasiassa paineistus tarkoittaa?
sytkän ajoitusta saa mitä ilmeisestikkin ajoitettua virranjakajasta. mutta kuinka pitkälle tuollaista vakio virranjakajaa saa säädettyä, entäpä puola tekeekö vakiopuolalla mitään. öljynkierto olisi tarkoitus järjestää ihan ryöstöliittimellä jostain, mutta mistä se olisi fiksuin/helpoin?
ahtopaine olisi tarkoitus saada ja pitää noin 0.9bar luokassa mutta jos 0.5bar paineilla eka saisi tuon toimimaan. ahtimeksi hankitaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä garrett T03 koska niitä saa halvalla ja tarjonta on runsas. cooleri on jo löytynyt, tosin mikään kovin iso se ei ole, mutta tyhjää parempi.
pakosarjaksi hankitaan tai teetetään M10 moottoriin sopiva turbopakosarja eli mitään vakiopakosarjaan tehtyä lisäkettä ei viitsi käyttää. männistä pitää ottaa siivu pois että saa puristukset matalemmalle.
alustaksi joutuupi mitä suurimmalla todennäköisyydellä hankkimaan e30 325 alustan ja jarrut. abs:iä ei varmaan tule tarvimaan kun auto on vuosimallia 1984, eikä täten myöskään katalysaattoria. tehorajaa ei näyttäisi olevan.
kertokaa nyt asiasta oikeasti tietävät kaikki mitä pitäisi tietää kaasari koneen turbotuksesta
Comment