Jaa muillakin on ongelmia sorminäppäryyden kanssa? Itsehän tein vastaavanlaisen topikin joitain aikoja sitten. Aika paljon on jo ajeltu sen jälkeen vailla huolen häivää. Jos napsahtaa niin se on sitten voivoi, en jaksa ressata mokoman romun takia. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=20930
Prikka uppos öljykiertoon
Collapse
X
-
Jaa...Originally posted by tolppaeipä onkinut...ja möi auton eikä koskaan kuulunut että olisi napsahtanut.
Comment
-
En siis todellakaan tarkoittanut että möi auton sen pudonneen akselin takia,vaan ajoi sillä muutaman vuoden ja möi sitten auton.Että ei se pudonnut akseli vaikuttanut siihen myymiseen mitenkään.Lisäksi möi auton vielä ihan tuttava piiriin että ei siinä mitään kusetuksen meinikiä ollut.Originally posted by bavaria:39Jaa...
Comment
-
Juu nyt on taas kasassa ja toimi ainakin ku parin kilsan lenkin viskasin, meinas tosin keittää yli, mut en kyl laittanna vettä tarpeeks, tai sit voi olla et oon sekottanu jonkun letkun paikan kun lämmöt oli punasel ja pysähdyin niin koitin noita vesi letkuja ja olivat aikas kovat ja pullistelleet hieman...tosin ollettaisin kyl et veden vajauksen takiakin nuo letkut paisuisivat kun lämmöt tapis -> ilmaa letkuis -> lämpöä paljon niin ilma laajenee -> letkut pullistuu
F11 525 3.0 -10
Ex E46 330d Touring -00
Ex 316/325 '85
Comment
-
ja kohta kansi halki..Originally posted by BnitoJuu nyt on taas kasassa ja toimi ainakin ku parin kilsan lenkin viskasin, meinas tosin keittää yli, mut en kyl laittanna vettä tarpeeks, tai sit voi olla et oon sekottanu jonkun letkun paikan kun lämmöt oli punasel ja pysähdyin niin koitin noita vesi letkuja ja olivat aikas kovat ja pullistelleet hieman...tosin ollettaisin kyl et veden vajauksen takiakin nuo letkut paisuisivat kun lämmöt tapis -> ilmaa letkuis -> lämpöä paljon niin ilma laajenee -> letkut pullistuu
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
ei kai nyOriginally posted by fraattija kohta kansi halki..
Heitin uuden lenkin ku oli jäähynestettä tonne lisänny ni enää ei noussu yli puolenvälinen vaik kuinka rääkkäs. Kaaekki kunnos mun mittakaavan mukaan, kiitokset jälleen kerran kaikille avuista
F11 525 3.0 -10
Ex E46 330d Touring -00
Ex 316/325 '85
Comment
-
Kysynpä tässä kun en viitsi uutta topicia laittaa. Eli minkälainen homma M20B25 moottoriin on öljypohjan tiivisteen vaihto?
Meikäläisen autossa näyttää vuotavan tuo tiiviste, niin voisi sen laittaa kuntoon. Kokeilin jo pultteja kiristellä kun olivat aika heppoisesti entisen omistajan jäljiltä, mutta ei auttanut. Eli tarviiko öljypohjaa irrottaa ihan kokonaan, vai voiko sen tiivisteen kikkailla paikoilleen öljypohjaa vähän alaspäin laskemalla? Kannattaako laittaa myös jotain tiivisteainetta lisäksi?ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
Olishan se hyvä irroittaa kokonaan niin saat puhdistettua kunnolla tiivistepinnat. Itse en laittanut tiivistettä ollenkaan vaan pelkällä tiivisteliimalla ja ei ole vuotanut. Liima oli Wurth joku silikoni tiiviste, luki vielä että tarkoitettu öljypohjiin ym. moottorin ja vaihteistojen tiivistämiseen.Originally posted by HarzaTheManKysynpä tässä kun en viitsi uutta topicia laittaa. Eli minkälainen homma M20B25 moottoriin on öljypohjan tiivisteen vaihto?
Meikäläisen autossa näyttää vuotavan tuo tiiviste, niin voisi sen laittaa kuntoon. Kokeilin jo pultteja kiristellä kun olivat aika heppoisesti entisen omistajan jäljiltä, mutta ei auttanut. Eli tarviiko öljypohjaa irrottaa ihan kokonaan, vai voiko sen tiivisteen kikkailla paikoilleen öljypohjaa vähän alaspäin laskemalla? Kannattaako laittaa myös jotain tiivisteainetta lisäksi?
Mihin autoon olet vaihtamassa? e30?Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
Tuohon sigussa näkyvään E30 325:een. Mites jos sen öljypohjan irrottaa ihan kokonaan, niin mitä tarvii purkaa että se lähtee pois? Oliko niin, että moottoria pitää nostaa vähän, vai?ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
Joo moottoria pitää nostaa ylöspäin ja moottorin kiinnikkeet (ne mutterit kumityynyistä) molemmin puolin irti. Ja sen palkin kiinnitys pultteja löysäät missä on ne moottorin kumityynyt kiinni (ja tais olla hammastankokin) noin pari senttiä. (kaksi 17mm kannalla oleva pulttia puolellaan.) Niin saat siihen tulemaan tilaa että mahtuu öljypohja lähtemään pois. Jos ei sitä tee niin pitää ilmeisesti öljypumpunjalka irroittaa, että mahtuu lähtemään.Originally posted by HarzaTheManTuohon sigussa näkyvään E30 325:een. Mites jos sen öljypohjan irrottaa ihan kokonaan, niin mitä tarvii purkaa että se lähtee pois? Oliko niin, että moottoria pitää nostaa vähän, vai?Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
Comment