Onko kukaan muu havainnut että M57:ssa kaasun nostosta vedon katkeamiseen menisi ihan järkyttävän kauan? Luokkaa 1-2s.
Omalla e39:llä sladittelu on ihan toivotonta kun vetoa ei saa tarvittaessa poikki. Auto on manuaalilaatikolla niin koneen tekemiset tuntuu oikein hyvin.
Kyseessä on siis ensimmäinen versio M57:sta, vm.2000 e39 530d.
Alkaa epäilyttää että autossa on jotain pielessä koska pari muuta keneltä olen kysellyt, eivät ole moista havainneet.
Jos jollain on kokemusta moisesta ominaisuudesta niin olisi mielenkiintoista tietää? Täytyy koettaa josko testosta löytyisi sopivat kanavat jolla voisi kaasupolkimen ja moottorin ohjauksen suhdetta tutkia...
Kiitos
Omalla e39:llä sladittelu on ihan toivotonta kun vetoa ei saa tarvittaessa poikki. Auto on manuaalilaatikolla niin koneen tekemiset tuntuu oikein hyvin.
Kyseessä on siis ensimmäinen versio M57:sta, vm.2000 e39 530d.
Alkaa epäilyttää että autossa on jotain pielessä koska pari muuta keneltä olen kysellyt, eivät ole moista havainneet.
Jos jollain on kokemusta moisesta ominaisuudesta niin olisi mielenkiintoista tietää? Täytyy koettaa josko testosta löytyisi sopivat kanavat jolla voisi kaasupolkimen ja moottorin ohjauksen suhdetta tutkia...
Kiitos
Comment