Mites pystyy flektin viskon tekee kiinteäksi? Meinaa nostaa hieman lämpöjä kun se pyörii ihan rentona. Tilapäistä ratkaisua oon tekemässä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Visko kiinteäksi?
Collapse
X
-
190-mursussa toimii ainakin silleen, että laittaa sellasta leveetä kuminauhaa (jostain mummon verkkareista) kierroksen viskon ympärille ja parilla niitillä (nitojalla) kiinni. Mursussa on tilaa tolle viritykselle ja visko pyörii näköjään sit koko ajan. Tiedä sitten onko toi penarin visko ahtaampi rakenteeltaan...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
lno
Minä tein nopeeesti pellistä semmoset suikaleet joihin reikä päihin ja se niiden pulttejen alle mikä löytyy sekä rupelista että hihnapyörästä ja hyvin kesti hihna. näin ainakin m10 mosassa.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Hae romikselta sähköflekti...menee räpeltämiseks jos alkaa poraamaan viskon läpi...--->epätasapaino (vesipumppu huutaa armoa), jumalaton humina, remmi luistaa, eikä kestä....jos kuitenkin poraat/pulttaat viskon kiinni niin laita molemmin puolin pultit et pysyy ees jotenki tasapainossa +kestää ja lyhennä viskon siipiä ainaski puolet pois...
Comment
-
-
Romiksilta saa heikkoja flektejä ja säkällä tehokkaitakin, yleensä vaan tuppaavat olemaan asennussyvyydeltään liian isoja. Tuossa kopassa kutosen eteen ei jää juuri ylimääräistä tilaa, joten sen flektin pitäisi olla matala. Itse hankin SPAL-merkkisen matalan 12 V ropelin hydrauliikkatarvikemyymälästä (~100 €) ja jonkin Pösön flektin anturin (85-75 astetta, ~5 €) jonka asensin alavesiletkuun ja sen kautta maadoituksen releeltä, jolle tulee jatkuva 12 v.---
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterHuomasin just että motonetistä saa uuden viskon 88€, taitaa olla parempi laittaa sellainen...
Comment
-
Comment