Originally posted by Jeppe Martikainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä öljyä perään?
Collapse
X
-
Originally posted by JaniRa View PostMiten on, joku viisaampana osaa sanoa, kun itsellä on M3 E30 25% lukolla oleva E30 325i cabrio. Että mitä poikkeavaa siinä on tavalliseen lukolliseen. Tilavuus? Kelpaako sama öljy? Ja taitaa välityskin olla hieman eri. Poikkeaa hieman aiheesta.
Comment
-
-
Ite just tuli laitettua KENDALL SPECIAL LIMITED-SLIP 80w-90, kun eräs autokorjaaja sitä niin kehui ja sitä sil siin oli hallilla. En sit tiä kuinka toimii, oli kyl paljon paksumpaa kuin se mitä perästä ulos otettiin. Toinen juttu on myös se ettei mulla ole tietoa onko tossa lukkoa vai ei. Eli varmuuden vuoksi tota limited-slipiä.
Onko kellään kokemuksia kyseisestä öljystä?Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostIte just tuli laitettua KENDALL SPECIAL LIMITED-SLIP 80w-90, kun eräs autokorjaaja sitä niin kehui ja sitä sil siin oli hallilla. En sit tiä kuinka toimii, oli kyl paljon paksumpaa kuin se mitä perästä ulos otettiin. Toinen juttu on myös se ettei mulla ole tietoa onko tossa lukkoa vai ei. Eli varmuuden vuoksi tota limited-slipiä.
Onko kellään kokemuksia kyseisestä öljystä?
Comment
-
-
Originally posted by KaitsunM5 View PostMitäs öljyä suosittelisitte E39 528i vm.2000 kitkalukolliseen perään? :think (itse ajatellut jos sinne mobilin öljyjä laittaisi)Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostVai kitkalukolliseen? :think Eiköhän siellä ihan normi lukoton ole eli esim. mobilin VS 600 käy.
(soralla taitaa piirtää molemmat pyörät vanaa normiperälläkin mutta asfaltilla onkin sitten jo erijuttu uskoisin)E39 528i M Sport
Comment
-
-
Originally posted by KaitsunM5 View PostKuinkas saa helpoiten selvyyden siittä onko normi perä vai kitkalukollinen??
(soralla taitaa piirtää molemmat pyörät vanaa normiperälläkin mutta asfaltilla onkin sitten jo erijuttu uskoisin)Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
Comment