Vakio kytkin ei taida kauaa kestää yli 400 nm vääntöä.. Mutta mitä tilalle?
Onko kellään kokemuksia moposportin 5 lapasista sinttereistä?
2608 M3 228 / 29/10 5 160,00 €
Minkähänlainen on ajaa kun laittaa tuon muuten vakio kytkinsettiin kiinni?
Taitaa tulla mallia on/off melkolailla väkisin..
Onko muita hinnaltaan järkeviä ehdotuksia ongelmaan??
Vakio asetelmaa pystyy chimmaaman tiukemmaks. Kellään kokemuksia siitä?
Onko kellään kokemuksia moposportin 5 lapasista sinttereistä?
2608 M3 228 / 29/10 5 160,00 €
Minkähänlainen on ajaa kun laittaa tuon muuten vakio kytkinsettiin kiinni?
Taitaa tulla mallia on/off melkolailla väkisin..
Onko muita hinnaltaan järkeviä ehdotuksia ongelmaan??
Vakio asetelmaa pystyy chimmaaman tiukemmaks. Kellään kokemuksia siitä?
Pistin privaa tuolle zjarkille niin katotaan olisko sillä ratkaisu vauhtis pulmaan. Ja Sasch näyttää lupaavan tuolle -765 asetelmalle massalevyllä sietokyvyksi 530nm, niin käytännössä menee varmaan siihen 600nm asti, eli se ois varmaan pätevä valinta. E39 M5:sen paketille luvataan 570nm, mutta se ei vissiin käy siihen kun sitä ei suositella? Jos vain mahdollista niin sintteriä välttelen mukavuuden ja vauhtipyörän kestävyyden takia.

Comment