Keskustellaan aiheesta monilevy kytkimet.
Ne tulevat väistämättä tarpeen kun moottorista aletaan ottamaan isoja teho ja vääntölukemia.
Yleensä käyttökohteet on kilpa ajoneuvot joilla ei paikaltaan lähdetä kuin sen yhden kerran kilpailun aikana ja parhaimmillaan vaihteiden vaihdossa ei kytkintä tarvita.
Miten tälläinen kytkin sitten suoriutuu katuajossa? Kitkamateriaaleja ja levymääriä ja paineasetelmia on erilaisia ja valmistajia lukuisia.
Kertokaa kokemuksenne näistä kytkimistä esim merkki, malli ja mikä painelaakeri ja miten on kestänyt.
Optimaalinen olisi mahdollisimma kevyt käyttää ja helppo ajettavuus katuautossa.
Ne tulevat väistämättä tarpeen kun moottorista aletaan ottamaan isoja teho ja vääntölukemia.
Yleensä käyttökohteet on kilpa ajoneuvot joilla ei paikaltaan lähdetä kuin sen yhden kerran kilpailun aikana ja parhaimmillaan vaihteiden vaihdossa ei kytkintä tarvita.
Miten tälläinen kytkin sitten suoriutuu katuajossa? Kitkamateriaaleja ja levymääriä ja paineasetelmia on erilaisia ja valmistajia lukuisia.
Kertokaa kokemuksenne näistä kytkimistä esim merkki, malli ja mikä painelaakeri ja miten on kestänyt.
Optimaalinen olisi mahdollisimma kevyt käyttää ja helppo ajettavuus katuautossa.
Comment